Informacja dot. organizacji pracy w Urzędzie Miejskim w Wejherowie (zmiana godzin od 1 stycznia 2023 r.)
Ważny komunikat dotyczący organizacji pracy
Urzędu Miejskiego w Wejherowie od dnia 01 stycznia 2023 r.
Informujemy, że Urząd Miejski w Wejherowie czynny jest:
- w poniedziałek w godzinach 7.30 – 17.00
- od wtorku do czwartku w godzinach 7.30 – 15.30
- w piątek w godzinach 7.30 – 14.00
SKŁADANIE PISM:
Kancelaria podawcza znajduje się na parterze Magistratu przy ul. 12 Marca 195 (tel. 58 677-70-00, e-mail: miasto@wejherowo.pl) - czynna w godzinach otwarcia Urzędu.
Pisma przyjmowane są przez pracowników bezpośrednio w punktach obsługi, na wniosek są wydawane potwierdzenia złożenia pisma).
Zachęca się Mieszkańców do składania wniosków/pism za pośrednictwem platformy ePUAP
(ePUAP: /6119kdkwc7/skrytka).
OBSŁUGA INTERESANTÓW:
Przyjmowanie interesantów odbywa się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym
(nie dotyczy Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Urzędu Stanu Cywilnego).
Wykaz telefonów: www.wejherowo.pl/kontakt.html.
Magistrat ul. 12 Marca 195 |
- interesanci zgłaszający się na umówioną telefonicznie wizytę proszeni są o kierowanie się do Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze (obsługa klientów odbywa się na parterze |
Ratusz Pl. Jakuba Wejhera 8 |
- interesanci zgłaszający się na umówioną telefonicznie wizytę proszeni są o korzystanie |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Pastuszko | 29-12-2022 12:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Iwona Piastowska | 29-12-2022 |
Ostatnia aktualizacja: | - | 29-12-2022 12:03 |