Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Informacja dot. organizacji pracy w Urzędzie Miejskim w Wejherowie (zmiana godzin od 1 stycznia 2023 r.)

Ważny komunikat dotyczący organizacji pracy
Urzędu Miejskiego w Wejherowie od dnia 01 stycznia 2023 r.

 

Informujemy, że Urząd Miejski w Wejherowie czynny jest:

- w poniedziałek w godzinach 7.30 – 17.00

- od wtorku do czwartku w godzinach 7.30 – 15.30

- w piątek w godzinach 7.30 – 14.00

 

SKŁADANIE PISM:

Kancelaria podawcza znajduje się na parterze Magistratu przy ul. 12 Marca 195 (tel. 58 677-70-00, e-mail: miasto@wejherowo.pl) - czynna w godzinach otwarcia Urzędu.

Pisma przyjmowane są przez pracowników bezpośrednio w punktach obsługi, na wniosek są wydawane potwierdzenia złożenia pisma).

Zachęca się Mieszkańców do składania wniosków/pism za pośrednictwem platformy ePUAP
(ePUAP: /6119kdkwc7/skrytka).

 

OBSŁUGA INTERESANTÓW:

Przyjmowanie interesantów odbywa się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym
(nie dotyczy Wydziału Spraw Obywatelskich oraz Urzędu Stanu Cywilnego).

 

 

Wykaz telefonów: www.wejherowo.pl/kontakt.html.

 

 

Magistrat

ul. 12 Marca 195

- interesanci zgłaszający się na umówioną telefonicznie wizytę proszeni są o kierowanie się do Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze (obsługa klientów odbywa się na parterze
w wyznaczonych stanowiskach obsługi).

Ratusz

Pl. Jakuba Wejhera 8

- interesanci zgłaszający się na umówioną telefonicznie wizytę proszeni są o korzystanie
z wejścia do Straży Miejskiej w Wejherowie.

 

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Pastuszko 29-12-2022 12:03
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Iwona Piastowska 29-12-2022
Ostatnia aktualizacja: - 29-12-2022 12:03