Główny specjalista ds. bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
Plac Jakuba Wejhera 8
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE SAMODZIELNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Głównego specjalisty ds. bezpieczeństwa
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.6.2024
- Wymogi niezbędne:
- wykształcenie: wyższe;
- doświadczenie zawodowe: min. 5-letni staż pracy na stanowisku związanym z bezpieczeństwem publicznym lub zarządzaniem kryzysowym lub ochroną ludności;
- umiejętności zawodowe: znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zarzadzaniu kryzysowym, ustawy o obronie Ojczyzny wraz z aktami wykonawczymi;
- inne: komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, umiejętność sprawnej organizacji pracy, odporność na stres, bardzo dobra znajomość obsługi programu Microsoft Word, Excel, Power Point;
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych
oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wymagania dodatkowe: poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”.
- Zakres ogólnych obowiązków:
Wykonywanie działań związanych z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń naturalnych i technicznych na terenie miasta Wejherowa, udział w opracowywaniu planów związanych z obronnością, sporządzanie opinii oraz doradztwo w kwestii bezpieczeństwa, w tym ochrony ludności, opracowywanie procedur w zakresie spraw związanych z bezpieczeństwem oraz wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie Gminy Miasta Wejherowa.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
- miejsce wykonywana pracy: Urząd Miejski w Wejherowie, Plac Jakuba Wejhera 8,
- wykonywanie obowiązków w terenie,
- stanowisko narażone na stres,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
- praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, miejsce zamieszkania,
- kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy
(w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia), - kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w kancelarii podawczej, która znajduje się na parterze Magistratu przy ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.6.2024 na stanowisko: Główny specjalista ds. bezpieczeństwa – samodzielne stanowisko w Urzędzie Miejskim w Wejherowie” do dnia 15 listopada 2024 roku do godz. 14:00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicach informacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w październiku 2024 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wejherowo, dnia 5 listopada 2024 roku
PREZYDENT MIASTA WEJHEROWA
mgr Krzysztof Hildebrandt
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Pastuszko | 05-11-2024 12:15 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Weronika Wróblewska | 05-11-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Pastuszko | 05-11-2024 12:15 |