[Zakończono] Inspektor ds. drogowych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
PREZYDENT MIASTA WEJHEROWA
OGŁASZA NABÓR Nr 5/B/2015
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Inspektora ds. drogowych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie - wyższe
- wymagany profil (specjalność) - budownictwo,
- doświadczenie zawodowe - min. 5 lat pracy ,
- obligatoryjne uprawnienia - budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej : drogowej bez ograniczeń,
- umiejętności zawodowe – umiejętność samodzielnego prowadzenia i koordynowania procesu inwestycyjnego, znajomość prawa budowlanego, umiejętność kosztorysowania,
- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Inne umiejętności:
Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność sprawnej organizacji pracy, odporność na stres.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %
- Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
Przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji, koordynacja międzybranżowa, pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi, koordynacja prac projektowych, sporządzanie budżetu, rozliczanie zadań inwestycyjnych, sporządzanie sprawozdań, organizowanie narad z inwestorami branżowymi i wykonawcami. Kompletowanie materiałów na etapie składania wniosku o dofinansowanie. Przygotowywanie danych do SIWZ.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
- kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej
ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu : 84-200 Wejherowo, Plac Jakuba Wejhera 8 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko Inspektora ds. drogowych w WIGKiOŚ „ do dnia 11.05.2015 r
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip. wejherowo. pl / oraz na tablicach informacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: Plac Jakuba Wejhera 8 i ul. 12Marca195.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926) z późniejszymi zmianami.
Wejherowo, dnia 28 kwietnia 2015 roku
Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa
Sekretarz Miasta Wejherowa
Boguslaw Suwara
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 28-04-2015 15:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 28-04-2015 | |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 19-05-2015 10:05 |