[Zakończono] Podinspektor ds. drogowych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
PREZYDENT MIASTA WEJHEROWA
OGŁASZA NABÓR Nr 7/2015
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektora ds. drogowych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie - wyższe
- wymagany profil (specjalność) - budownictwo,
- doświadczenie zawodowe - min. 2 lata pracy,
- obligatoryjne uprawnienia – nie wymagane,
- umiejętności zawodowe – umiejętność samodzielnego prowadzenia i koordynowania procesu inwestycyjnego, znajomość prawa budowlanego, umiejętność kosztorysowania,
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Inne umiejętności:
Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność sprawnej organizacji pracy, odporność na stres.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut. Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6 %
- zadania na stanowisku :
Przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji, koordynacja międzybranżowa, kompletowanie materiałów i przygotowanie danych do SIWZ.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie
dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
e) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
f) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej
ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu : 84-200 Wejherowo, Plac Jakuba Wejhera 8 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko Podinspektora ds. drogowych w WIGKiOŚ „ do dnia 29 maja 2015 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip. wejherowo. pl / oraz na tablicach informacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: Plac Jakuba Wejhera 8 i ul. 12 Marca195.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926) z późniejszymi zmianami.
Wejherowo, dnia 19 maja 2015 roku
Prezydent Miasta Wejherowa
Krzysztof Hildebrandt
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
PODINSPEKTORA ds. drogowych
w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.
Informuję, że nie rozstrzygnięto naboru na ww. stanowisko z uwagi na to, że oferta która wpłynęła nie spełnia wymagań i oczekiwań do prawidłowego wykonywania obowiązków służbowych.
Prezydent Miasta Wejherowa
Krzysztof Hildebrandt
Wejherowo, dnia 19 czerwca 2015 roku.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 19-05-2015 10:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 19-05-2015 | |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Pienczk | 19-06-2015 23:58 |