Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[Zakończono] KIEROWNIKA Wydziału Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

PREZYDENT MIASTA WEJHEROWA

OGŁASZA NABÓR Nr 7/2016

NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

KIEROWNIKA

 Wydziału Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie: wyższe
  • specjalność : prawo lub administracja,
  • min. 3 lata doświadczenia w zamówieniach publicznych  i doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • umiejętność obsługi komputera ( praca w środowisku Windows) w zakresie MS Office, poczty elektronicznej Outlook Express, Internet, mile widziana znajomość programu związanego z elektronicznym obiegiem dokumentów, programu wspomagającego prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, programu informacji  prawnej Lex ,
  • pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
  • osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność  do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  1. Wymagania dodatkowe:

znajomość struktury samorządu, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra  organizacja pracy, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, rzetelność.  

                                                                                                                                                        

      3.  Główny zakres wykonywanych  zadań na stanowisku :

     Całokształt działań wynikających z „ Regulaminu zamówień publicznych” a w szczególności: opracowywanie rocznego planu  zamówień publicznych w oparciu o dane otrzymane z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach określonych w ww. regulaminie, sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach.

     Całokształt działań w zakresie Funduszy Zewnętrznych. Stała współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz jednostkami podległymi Miastu w zakresie przygotowania projektów oraz koordynacja działań podczas realizacji projektów z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności, przygotowywanie i zarządzanie we współpracy z Wydziałem Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, projektami zawartymi w Wieloletniej Prognozie Finansowej współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej.

4.  Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Wejherowie oraz w Dziale Kadr Urzędu Miejskiego w Wejherowie (p.22),
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    d)   oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie

          dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).

e)   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

f)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej

ul. 12 Marca 195 lub pocztą   na adres Urzędu : 84-200 Wejherowo, Plac Jakuba Wejhera 8 w zamkniętej kopercie   z dopiskiem na kopercie „Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału ZPiFZ ” w terminie do dnia 20 maja 2016 roku do godz.15.30.

                Aplikacje , które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie  3 tygodni od upływu terminu składania ofert , osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo. pl / oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie, Plac Jakuba Wejhera 8 i ul. 12 Marca 195.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV  powinny być  podpisane i  opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z  Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych ( j.t.Dz.U. z 2015.2135 z późniejszymi zmianami.)

 

Prezydenta Miasta Wejherowa

Krzysztof Hildebrandt

Wejherowo, dnia 10 maja 2016 r.


URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 

na stanowisko

Kierownika Wydziału Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww.  wolne stanowisko urzędnicze została wybrany Pani

Agnieszka SZULAKOWSKA

zamieszkała w  Wejherowie.

Uzasadnienie : Pani Agnieszka Szulakowska posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonanie powierzonych obowiązków służbowych.

                                                                                                                                

                                                  Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

                                                  Sekretarz Miasta Wejherowa

 

                                              Bogusław Suwara

           

 

                                         

 

Wejherowo, dnia 31 maja 2016 roku.

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Marcin Trembowski 10-05-2016 14:55
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 10-05-2016
Ostatnia aktualizacja: Marcin Trembowski 10-05-2016 15:05