Dostawa sprzetu komputerowego, fotograficznego, oprogramowania oraz systemu sprzedazy biletow dla Wielofunkcyjnego Centrum Kultury w Wejherowie z podzialem na czesci (...)
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wejherowo: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, oprogramowania oraz systemu sprzedaży biletów dla Wielofunkcyjnego Centrum Kultury w Wejherowie z podziałem na części(...)
Numer ogłoszenia: 495930 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta , pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 677 71 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, oprogramowania oraz systemu sprzedaży biletów dla Wielofunkcyjnego Centrum Kultury w Wejherowie z podziałem na części(...).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: na: Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, oprogramowania oraz systemu sprzedaży biletów dla Wielofunkcyjnego Centrum Kultury w Wejherowie z podziałem na części: - Zadanie 1-dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania; - Zadanie 2-dostawa sprzętu fotograficznego; - Zadanie 3-dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu sprzedaży biletów. Zamówienie o wartości szacunkowej powyżej kwoty 14 000 euro i poniżej 200.000 euro dla dostaw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 38.65.00.00-6, 42.96.20.00-7, 48.32.20.00-1, 30.14.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla zadania 1: 7000,00zł, słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 dla zadania 2: 3000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100 dla zadania 3: 2000,00, słownie: dwa tysiące złotych 00/100 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wejherowie - Bank Millennium O/Wejherowo nr 14116022020000000061963861. Szczegółowe informacje na temat wadium zostały określone w rozdziale XII SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla zadania 1: co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie i zainstalowaniu sprzętu komputerowego; dla zadania 2: co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie sprzętu fotograficznego; dla zadania 3: co najmniej dwa zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każde polegające na dostawie, zainstalowaniu sprzętu i wdrożeniu systemu obsługi klienta, rezerwacji miejsc i sprzedaży biletów w instytucjach kultury takich jak kina, filharmonie, teatry, wielofunkcyjne domy kultury z salami kinowymi. UWAGA 1! W przypadku, gdy w zamówieniu przedstawionym przez Wykonawcę jako spełniającym warunek (określone w załączniku nr 4 do SIWZ), rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Wykonawca (dla celu oceny oferty) dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. 06.12.2012 r.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla zadania 1: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Dla zadania 2: Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. Dla zadania 3: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą - wdrożeniowcem, zdolną do wykonania zamówienia, posiadająca minimum 3 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów sprzedaży biletów, legitymującą się wyższym wykształceniem informatycznym oraz doświadczeniem w realizacji/udziale w realizacji co najmniej dwóch wdrożeń systemu sprzedaży biletów w instytucjach kultury takich jak kina, filharmonie, teatry, wielofunkcyjne domy kultury z salami kinowymi, w których liczba sprzedawanych rocznie biletów przekracza 60 000 sztuk UWAGA 2! Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych kwalifikacji, dopuszcza odpowiadające im kwalifikacje wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać: Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zestawienie oferowanego sprzętu wraz ze zbiorczym zestawieniem kwot składających się na cenę zamówienia załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ (odpowiednio dla zadania 1, zadania 2 i zadania 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul.12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z rozdz. XII pkt. 2.1. lit. b SIWZ. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych - w przypadku ich zaoferowania przez Wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany do umowy zostały określone odpowiednio w załącznikach nr 6.1, 6.2, 6.3- wzory umowy odpowiednio dla każdego zadania
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój 104 - Zespół Zamówień Publicznych Urząd Miejski Wejherowo, ul.12 Marca 195, 84-200 Wejherowo. Opłata za SIWZ wynosi: 40zł. Nieodpłatnie ze strony zamawiającego www.bip.wejherowo.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 08:30, miejsce: Kancelaria Podawcza Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul.12 Marca 195, 84-200 Wejherowo..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1-dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1-dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Zgodnie z SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2-dostawa sprzętu fotograficznego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2-dostawa sprzętu fotograficznego zgodnie z SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3-dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu sprzedaży biletów.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3-dostawa, zainstalowanie i uruchomienie systemu sprzedaży biletów Zgodnie z SIWZ.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.96.20.00-7, 48.32.29.00-1, 30.14.20.00-6.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OGLOSZENIE_O_ZAMOWIENIU.pdf | 2012-12-06 23:29:35 | 69,6KB | |
2 | Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia.pdf | 2012-12-13 10:42:17 | 27,9KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-06 23:29:35 | 658,0KB | 752 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Zmiana_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-11 12:09:26 | 76,9KB | |
2 | Zalacznik_6_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-11 12:09:45 | 82,8KB | |
3 | Zalacznik_6_2_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-11 12:10:00 | 86,0KB | |
4 | Zalacznik_6_3_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-11 12:10:14 | 98,3KB | |
5 | Zalacznik_7_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-11 12:10:30 | 118,8KB | |
6 | Zalacznik_7_2_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-11 12:10:44 | 105,1KB | |
7 | Zalacznik_7_3_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-11 12:10:56 | 57,3KB | |
8 | wyjasnienia_nr_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-12 14:42:49 | 139,0KB | |
9 | Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_edytowalny.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 13:37:36 | 53KB | |
10 | Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_edytowalny.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 13:37:47 | 35KB | |
11 | Zalacznik_nr_2a_do_SIWZ_edytowalny.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 13:37:59 | 35,5KB | |
12 | Zalacznik_nr_3_do_SIWZ_edytowalny.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 13:38:12 | 34,5KB | |
13 | Zalacznik_nr_4_do_SIWZ_edytowalny.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 13:38:30 | 35,5KB | |
14 | Zalacznik_nr_5_1_do_SIWZ_edytowalny.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 13:38:53 | 37,5KB | |
15 | Zalacznik_nr_5_2_do_SIWZ_edytowalny.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 13:39:06 | 37KB | |
16 | Zalacznik_nr_5_3_do_SIWZ_edytowalny.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 13:39:22 | 37,5KB | |
17 | wyjasnienia_nr_2_i_zmiana_nr_2_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-12-14 14:08:22 | 143,1KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | Zmiana__terminu_skladania_i_otwarcia_ofert.pdf | 2012-12-13 10:42:07 | 49,3KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Uniewaznienie_postepowania.pdf | 2012-12-19 13:46:28 | 43,9KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Danuta Domżalicka | 06-12-2012 23:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Danuta Domżalicka | 06-12-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Danuta Domżalicka | 19-12-2012 13:46 |