Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 16.900.000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z terminem spłaty w latach 2011 ? 2025
26/06/2010 S122 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
PL-Wejherowo: Usługi udzielania kredytu
2010/S 122-186581
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Gmina Miasto Wejherowo
Plac Jakuba Wejhera 8
Do wiadomości: Danuta Domżalicka
84-200 Wejherowo
POLSKA
Tel. +48 586777115
E-mail: zzp@wejherowo.pl
Faks +48 586777123
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej www.bip.wejherowo.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Wejherowo, Urząd Miejski w Wejherowie
ul. 12 Marca 195
Do wiadomości: Danuta Domżalicka
84-200 Wejherowo
POLSKA
Tel. +48 586777115
E-mail: zzp@wejherowo.pl
Faks +48 586777123
Internet: www.bip.wejherowo.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Gmina Miasto Wejherowo, Urząd Miejski w Wejherowie
ul. 12 Marca 195
Do wiadomości: Danuta Domżalicka
84-200 Wejherowo
POLSKA
Tel. +48 586777115
E-mail: zzp@wejherowo.pl
Faks +48 586777123
Internet: www.bip.wejherowo.pl
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 16 900 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z terminem spłaty w latach 2011-2025.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6
Główne miejsce świadczenia usług Wejherowo, województwo pomorskie.
Kod NUTS PL634
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 16 900 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego z terminem spłaty w latach 2011-2025.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66113000
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8) Podział na części
Nie
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres
Bez VAT
Zakres między 193 000,00 a 2 000 000,00 EUR
II.2.2) Opcje
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 31.8.2010. Zakończenie 31.12.2025
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje
Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. Szczegółowe wymaganie w zakresie wadium określone jest w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Zamówienie finansowane ze środków własnych Zamawiającego. warunki określone zostały w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
— koncesję, zezwolenie lub licencję.
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
(Uwaga poniższe numerowanie zgodne z numeracją przyjętą w specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
1.3.1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ).
1.3.2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
1.3.3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.3.4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
1.3.5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert;
1.3.6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
1.4. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, (niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2a do SIWZ.
1.5. Jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1.4 nn. rozdziału, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1.3. nn. rozdziału.
1.6. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
1.7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IX pkt 1.3 SIWZ:
1.7.1. pkt 1.3.2 - 1.3.4. i pkt 1.3.6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
1.7.2. pkt 1.3.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
1.8. Dokumenty, o których mowa w rozdz. IX pkt 1.7.1 lit. a i c oraz pkt 1.7.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w rozdz. IX pkt 1.7.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
1.9. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. IX pkt 1.7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis rozdz. IX pkt 1.8 SIWZ stosuje się odpowiednio.
1.10. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty:
1.10.1. każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt 1.3;
1.10.2. oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
1.10.3. dokumenty, o których mowa w pkt 1.2 nn. rozdziału - winni złożyć wspólnie.
1.11. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty wymienione w pkt 1.3.
Dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki. Dodatkowo należy załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt 1.3.3 i pkt 1.3.4 nn. rozdziału dla spółki.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa
III.2.3) Zdolność techniczna
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi
Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
WIGKiOŚ/DD/023/10
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Dokumenty odpłatne
podać cenę 90.00 PLN
Warunki i sposób płatności: Opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Millennium Oddział Wejherowo nr 25 1160 2202 0000 0001 5278 2920.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
3.8.2010 - 11:00
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert
Data: 3.8.2010 - 11:30
Miejsce
Budynek Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, w sali nr 103.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert Nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587801
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587800
VI.4.2) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje dotyczące składania odwołań określone są w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2007 r., Dz. U. 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.).
VI.4.3) űródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel. +48 224587801
Internet: http://www.uzp.gov.pl
Faks +48 224587800
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
23.6.2010
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2010-06-28 10:03:38 | 150,3KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | Specyfikacja_istotnych_waronkow_zamowienia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:14:50 | 308,9KB | 282 razy |
2 | Zalacznik_nr_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:15:07 | 1,3MB | 234 razy |
3 | Zalacznik_nr_2_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:15:22 | 374,2KB | 238 razy |
4 | Zalacznik_nr_3_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:15:50 | 156,1KB | 268 razy |
5 | Zalacznik_nr_4_do___zalacznika_nr_2_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:16:16 | 49,5KB | 1282 razy |
6 | Zalacznik_nr_4_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:16:31 | 22,4KB | 239 razy |
7 | Zalacznik_nr_5_do___zalacznika_nr_2_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:17:22 | 31,6KB | 234 razy |
8 | Zalacznik_nr_5_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:18:09 | 970,6KB | 248 razy |
9 | Zalacznik_nr_6_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:18:22 | 103,1KB | 253 razy |
10 | Zalacznik_nr_7_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:18:44 | 47,5KB | 268 razy |
11 | Zalacznik_nr_8_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:18:59 | 58,8KB | 245 razy |
12 | Zalacznik_nr_9_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:19:12 | 199,0KB | 269 razy |
13 | Zalacznik_nr_10_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:19:33 | 101,4KB | 236 razy |
14 | Zalacznik_nr_11_do___zalacznika_nr_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:19:46 | 58,4KB | 861 razy |
15 | Zalacznik_nr_11_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:20:13 | 59,2KB | 231 razy |
16 | Zalacznik_nr_12_do___zalacznika_nr_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:20:26 | 32,8KB | 272 razy |
17 | Zalacznik_nr_12_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:20:38 | 81,4KB | 265 razy |
18 | Zalacznik_nr_13_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:20:52 | 91,5KB | 246 razy |
19 | Zalacznik_nr_14_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:21:10 | 81,7KB | 260 razy |
20 | Zalacznik_nr_15_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:21:27 | 45,7KB | 451 razy |
21 | Zalacznik_nr_16_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:22:59 | 68,2KB | 264 razy |
22 | Zalacznik_nr_17_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:23:36 | 215,7KB | 1029 razy |
23 | Zalacznik_nr_18_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:23:56 | 80,2KB | 234 razy |
24 | Zalacznik_nr_19_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:24:09 | 73,7KB | 229 razy |
25 | Zalacznik_nr_20_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:24:21 | 56,5KB | 263 razy |
26 | Zalacznik_nr_21_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-06-28 10:24:34 | 54,3KB | 341 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Wyjasnienia_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-09 12:55:56 | 1,0MB | |
2 | Zalacznik_1_do_wyjasnien_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-09 12:56:11 | 45,7KB | |
3 | Zalacznik_2_do_wyjasnien_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-09 12:56:22 | 153,3KB | |
4 | Zalacznik_3_do_wyjasnien_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-09 12:56:35 | 66,6KB | |
5 | Zalacznik_4_do_wyjasnien_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-09 12:56:48 | 306,2KB | |
6 | Zalacznik_5_do_wyjasnien_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-09 12:57:00 | 195,2KB | |
7 | Wyjasnienia_2_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-13 13:10:47 | 5,6MB | |
8 | Wyjasnienia_3_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-16 12:40:45 | 1,0MB | |
9 | Wyjasnienia_4_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-19 14:30:59 | 421,1KB | |
10 | Obowiazujacy_Zalacznik_nr_1a_do_SIWZ_Harmonogram_splaty_kredytu.doc Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-19 14:31:15 | 47KB | |
11 | Wyjasnienia_5_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-21 11:24:44 | 361,1KB | |
12 | Zalacznik_1_do_wyjasnien_5_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2010-07-21 11:24:58 | 411,7KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | Ogloszenie_o_rozstrzygnieciu_postepowania.pdf | 2010-08-05 14:19:27 | 54,5KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Ogloszenie_o_udzieleniu_zamowienia.pdf | 2010-08-23 10:05:06 | 107,2KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Danuta Domżalicka | 28-06-2010 09:46 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Danuta Domżalicka | 26-06-2010 |
Ostatnia aktualizacja: | Danuta Domżalicka | 28-12-2010 10:21 |