Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwoleń na budowę oraz budowa zespołu urządzeń oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w Parku im. A. Majkowskiego oraz uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostów nad rzeką Cedron, budowy toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja Parku im. Majkowskiego" w formie zaprojektuj i wybuduj
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Wejherowo: Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwoleń na budowę oraz budowa zespołu urządzeń oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w Parku im. A. Majkowskiego oraz uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostów nad rzeką Cedron, budowy toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Parku im. Majkowskiego - w formie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 118221 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta , pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 677 71 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwoleń na budowę oraz budowa zespołu urządzeń oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w Parku im. A. Majkowskiego oraz uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostów nad rzeką Cedron, budowy toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Parku im. Majkowskiego - w formie zaprojektuj i wybuduj.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej, uzyskaniu wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwoleń na budowę oraz budowa zespołu urządzeń oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w Parku im. A. Majkowskiego oraz uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostów nad rzeką Cedron, budowy toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Parku im. Majkowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego.Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, dopisuje wyrazy lub równoważny.Do udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące robót budowlanych, gdyż dotyczy ono zaprojektowania i wykonania robót budowlanych..
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1.Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. 2.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3.Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8, 71.35.50.00-1, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1, 45.22.11.19-9, 45.21.55.00-2, 45.24.50.00-6, 45.23.13.00-8, 45.11.27.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100. 2.Termin wniesienia wadium. 2.1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a)wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b)wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a)wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wejherowie - Bank Millennium O/Wejherowo nr 14116022020000000061963861. b)w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul.12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w rozdziale XII SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, b)jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, c)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, d)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, e)jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do sporządzania dokumentacji projektowych dotyczących technologii uzdatniania wody (projektant/technolog), posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie technologii uzdatniania wody (licząc do dnia składania ofert), w tym uczestniczyła w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, która dotyczyła budowy lub przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 10 m3/godz, f)osobą, posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do sporządzania dokumentacji projektowych dotyczących oczyszczania biologicznego lub mechanicznego posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym uczestniczyła w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, która dotyczyła budowy lub przebudowy lub rozbudowy urządzeń małej retencji lub rowów melioracyjnych wraz z systemem oczyszczania biologicznego lub mechanicznego, g)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, h)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; i)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; j)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej; k)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej; l)jedną osobą do projektowania zieleni. UWAGA1: Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia przez jedną osobę w/w funkcji, celem potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dopuszcza się możliwość łączenia przez dwie osoby funkcji o której mowa w lit. e) i f), przy czym jedna osoba winna posiadać uprawnienia w zakresie hydrotechniki lub melioracji, a druga osoba winna posiadać uprawnienia w zakresie sieci sanitarnych. UWAGA2: Przez ww. uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami budowlanymi należy rozumieć uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz. U z 2016 r., poz. 65)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta winna zawierać: a)Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał. b)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; c)Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul.12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z rozdz. XII pkt. 2.1. lit. b SIWZ. d)Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały określone w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego p. 108. Opłata za SIWZ wynosi 31,00 zł. Nr konta: 25 1160 2202 0000 0001 5278 2920.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Podawczej Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie wymienione w rozdz. IX pkt 1 SIWZ powinno zostać złożone wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców, 2.Dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt 2 SIWZ składa dowolny Wykonawca lub dowolni Wykonawcy wykazujący spełnienie warunków, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną, 3.Oświadczenia oraz dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt 3 SIWZ albo odpowiadające im dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, 4.Oświadczenia oraz dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt 7 SIWZ składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. 5.Lista lub informacja, o której mowa w rozdz. IX pkt 5.1 SIWZ powinna być złożona przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1, 4 i pkt 5.1 nin. rozdziału dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 04.07.2016.16.02.43_Ogloszenie_o_zamowieniu_nr_118221-2016.pdf | 2016-07-04 16:02:43 | 84,6KB | |
2 | 18.07.2016.18.49.30_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_2.pdf | 2016-07-18 18:49:30 | 365,1KB | |
3 | 20.07.2016.15.11.03_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_3.pdf | 2016-07-20 15:11:03 | 363,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 04.07.2016.16.02.43_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-04 16:02:43 | 487,8KB | 143 razy |
2 | 04.07.2016.16.03.46_Program_funkcjonalno-uzytkowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-04 16:03:46 | 3,9MB | 1477 razy |
3 | 04.07.2016.16.04.08_Zal_1_dokumentacja-fotograficzna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-04 16:04:08 | 3,9MB | 489 razy |
4 | 04.07.2016.16.04.26_Zal_2_lokalizacja_przedsiewziecia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-04 16:04:26 | 859,6KB | 124 razy |
5 | 04.07.2016.16.04.40_Zal_3_schemat_czaszy_basenu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-04 16:04:40 | 227,9KB | 125 razy |
6 | 04.07.2016.16.04.54_Zal_4_schemat_instalacji.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-04 16:04:54 | 506,4KB | 121 razy |
7 | 04.07.2016.16.05.12_Zal_5_opinia_geotechniczna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-04 16:05:12 | 7,2MB | 143 razy |
8 | 25.07.2016.15.37.13_ZaA_A_czniki_wersja_edytowalna.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-25 15:37:13 | 445,5KB | 5 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 15.07.2016.16.10.14_Zmiana_nr_1_tresci_siwz_ogloszenia_p.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-15 16:10:14 | 283,8KB | |
2 | 18.07.2016.18.50.03_WyjaA_nienia__1_zmiana_2_tresci_siwz_ogA_oszenia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-18 18:50:03 | 1,0MB | |
3 | 18.07.2016.18.50.15_ZaA_A_cznik_nr_1_do_WyjaA_nienia__1_zmiana_2_tresci_siwz_ogA_oszenia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-18 18:50:15 | 585,0KB | |
4 | 18.07.2016.18.50.34_ZaA_A_cznik_nr_2_do_WyjaA_nienia__1_zmiana_2_tresci_siwz_ogA_oszenia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-18 18:50:34 | 1,9MB | |
5 | 20.07.2016.15.10.44_Zmiana_nr_3_treA_ci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-07-20 15:10:44 | 451,4KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 15.07.2016.16.10.29_OgA_oszenie_o_zmianie_ogloszenia_1_p.pdf | 2016-07-15 16:10:29 | 124,7KB | |
2 | 15.07.2016.16.10.40_Zmiana_nr_1_tresci_siwz_ogloszenia_p.pdf | 2016-07-15 16:10:40 | 283,8KB | |
3 | 18.07.2016.18.50.52_WyjaA_nienia__1_zmiana_2_tresci_siwz_ogA_oszenia.pdf | 2016-07-18 18:50:52 | 1,0MB | |
4 | 18.07.2016.18.51.04_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_2.pdf | 2016-07-18 18:51:04 | 365,1KB | |
5 | 20.07.2016.15.11.11_Zmiana_nr_3_treA_ci_SIWZ.pdf | 2016-07-20 15:11:11 | 451,4KB | |
6 | 20.07.2016.15.11.22_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_3.pdf | 2016-07-20 15:11:22 | 363,1KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 05.08.2016.14.32.04_Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej_BIP.pdf | 2016-08-05 14:32:04 | 439,3KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Orłowski | 04-07-2016 16:02 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Szulakowska | 04-07-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Szulakowska | 10-08-2016 08:13 |