Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwoleń na budowę oraz budowa zespołu urządzeń oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w Parku im. A. Majkowskiego oraz uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostów nad rzeką Cedron, budowy toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej w ramach zadania pn.: "Rewitalizacja Parku im. Majkowskiego" w formie zaprojektuj i wybuduj

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 


 

Wejherowo: Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwoleń na budowę oraz budowa zespołu urządzeń oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w Parku im. A. Majkowskiego oraz uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostów nad rzeką Cedron, budowy toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Parku im. Majkowskiego - w formie zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 118221 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Wejherowa reprezentowana przez Prezydenta Miasta , pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 677 71 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwoleń na budowę oraz budowa zespołu urządzeń oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w Parku im. A. Majkowskiego oraz uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostów nad rzeką Cedron, budowy toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Parku im. Majkowskiego - w formie zaprojektuj i wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej, uzyskaniu wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji, w tym pozwoleń na budowę oraz budowa zespołu urządzeń oczyszczania biologicznego i mechanicznego wody wraz z systemem doprowadzającym wodę do stawu w Parku im. A. Majkowskiego oraz uszczelnienia wału kanału pomiędzy stawem a kanałem środkowym, remontu stawu oraz mostów nad rzeką Cedron, budowy toalety automatycznej i ścieżki do ul. Zamkowej w ramach zadania pn.: Rewitalizacja Parku im. Majkowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ - Program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego.Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ, dopisuje wyrazy lub równoważny.Do udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego stosuje się przepisy dotyczące robót budowlanych, gdyż dotyczy ono zaprojektowania i wykonania robót budowlanych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. 2.Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień jak te, które stanowią przedmiot niniejszego zamówienia podstawowego określonego w SIWZ. 3.Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8, 71.35.50.00-1, 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.31.61.00-6, 45.23.32.22-1, 45.22.11.19-9, 45.21.55.00-2, 45.24.50.00-6, 45.23.13.00-8, 45.11.27.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł, słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100. 2.Termin wniesienia wadium. 2.1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a)wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b)wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul. 12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a)wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Wejherowie - Bank Millennium O/Wejherowo nr 14116022020000000061963861. b)w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul.12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w rozdziale XII SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: a)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej, b)jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, c)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, d)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, e)jedną osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do sporządzania dokumentacji projektowych dotyczących technologii uzdatniania wody (projektant/technolog), posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie technologii uzdatniania wody (licząc do dnia składania ofert), w tym uczestniczyła w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, która dotyczyła budowy lub przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej 10 m3/godz, f)osobą, posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do sporządzania dokumentacji projektowych dotyczących oczyszczania biologicznego lub mechanicznego posiadającą co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym uczestniczyła w opracowaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej, która dotyczyła budowy lub przebudowy lub rozbudowy urządzeń małej retencji lub rowów melioracyjnych wraz z systemem oczyszczania biologicznego lub mechanicznego, g)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci sanitarnych, h)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; i)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; j)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności mostowej; k)jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej; l)jedną osobą do projektowania zieleni. UWAGA1: Zamawiający dopuszcza możliwości łączenia przez jedną osobę w/w funkcji, celem potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dopuszcza się możliwość łączenia przez dwie osoby funkcji o której mowa w lit. e) i f), przy czym jedna osoba winna posiadać uprawnienia w zakresie hydrotechniki lub melioracji, a druga osoba winna posiadać uprawnienia w zakresie sieci sanitarnych. UWAGA2: Przez ww. uprawnienia budowlane do projektowania oraz do kierowania robotami budowlanymi należy rozumieć uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz. U z 2016 r., poz. 65)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać: a)Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał. b)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; c)Dowód wniesienia wadium, przy czym w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miejskiego w Wejherowie przy ul.12 Marca 195 w pok. Nr 206 przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z rozdz. XII pkt. 2.1. lit. b SIWZ. d)Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zostały określone w projekcie umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego p. 108. Opłata za SIWZ wynosi 31,00 zł. Nr konta: 25 1160 2202 0000 0001 5278 2920.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Podawczej Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie wymienione w rozdz. IX pkt 1 SIWZ powinno zostać złożone wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców, 2.Dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt 2 SIWZ składa dowolny Wykonawca lub dowolni Wykonawcy wykazujący spełnienie warunków, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną, 3.Oświadczenia oraz dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt 3 SIWZ albo odpowiadające im dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych powinny być złożone przez każdego Wykonawcę, 4.Oświadczenia oraz dokumenty wymienione w rozdz. IX pkt 7 SIWZ składa każdy podmiot na zasobach, którego Wykonawca polega wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. 5.Lista lub informacja, o której mowa w rozdz. IX pkt 5.1 SIWZ powinna być złożona przez każdego Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt 1, 4 i pkt 5.1 nin. rozdziału dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 04.07.2016.16.02.43_Ogloszenie_o_zamowieniu_nr_118221-2016.pdf 2016-07-04 16:02:43 84,6KB
2 18.07.2016.18.49.30_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_2.pdf 2016-07-18 18:49:30 365,1KB
3 20.07.2016.15.11.03_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_3.pdf 2016-07-20 15:11:03 363,1KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 04.07.2016.16.02.43_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-04 16:02:43 487,8KB 143 razy
2 04.07.2016.16.03.46_Program_funkcjonalno-uzytkowy.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-04 16:03:46 3,9MB 1477 razy
3 04.07.2016.16.04.08_Zal_1_dokumentacja-fotograficzna.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-04 16:04:08 3,9MB 489 razy
4 04.07.2016.16.04.26_Zal_2_lokalizacja_przedsiewziecia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-04 16:04:26 859,6KB 124 razy
5 04.07.2016.16.04.40_Zal_3_schemat_czaszy_basenu.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-04 16:04:40 227,9KB 125 razy
6 04.07.2016.16.04.54_Zal_4_schemat_instalacji.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-04 16:04:54 506,4KB 121 razy
7 04.07.2016.16.05.12_Zal_5_opinia_geotechniczna.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-04 16:05:12 7,2MB 143 razy
8 25.07.2016.15.37.13_ZaA_A_czniki_wersja_edytowalna.doc Po terminie otwarcia ofert 2016-07-25 15:37:13 445,5KB 5 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 15.07.2016.16.10.14_Zmiana_nr_1_tresci_siwz_ogloszenia_p.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-15 16:10:14 283,8KB
2 18.07.2016.18.50.03_WyjaA_nienia__1_zmiana_2_tresci_siwz_ogA_oszenia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-18 18:50:03 1,0MB
3 18.07.2016.18.50.15_ZaA_A_cznik_nr_1_do_WyjaA_nienia__1_zmiana_2_tresci_siwz_ogA_oszenia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-18 18:50:15 585,0KB
4 18.07.2016.18.50.34_ZaA_A_cznik_nr_2_do_WyjaA_nienia__1_zmiana_2_tresci_siwz_ogA_oszenia.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-18 18:50:34 1,9MB
5 20.07.2016.15.10.44_Zmiana_nr_3_treA_ci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2016-07-20 15:10:44 451,4KB
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 15.07.2016.16.10.29_OgA_oszenie_o_zmianie_ogloszenia_1_p.pdf 2016-07-15 16:10:29 124,7KB
2 15.07.2016.16.10.40_Zmiana_nr_1_tresci_siwz_ogloszenia_p.pdf 2016-07-15 16:10:40 283,8KB
3 18.07.2016.18.50.52_WyjaA_nienia__1_zmiana_2_tresci_siwz_ogA_oszenia.pdf 2016-07-18 18:50:52 1,0MB
4 18.07.2016.18.51.04_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_2.pdf 2016-07-18 18:51:04 365,1KB
5 20.07.2016.15.11.11_Zmiana_nr_3_treA_ci_SIWZ.pdf 2016-07-20 15:11:11 451,4KB
6 20.07.2016.15.11.22_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_nr_3.pdf 2016-07-20 15:11:22 363,1KB
Wynik postępowania
1 05.08.2016.14.32.04_Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej_BIP.pdf 2016-08-05 14:32:04 439,3KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Orłowski 04-07-2016 16:02
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Agnieszka Szulakowska 04-07-2016
Ostatnia aktualizacja: Agnieszka Szulakowska 10-08-2016 08:13