Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 8 550 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2016 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2018, 2020 ? 2031
Polska-Wejherowo: Usługi udzielania kredytu
2016/S 195-351436
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
pl. Jakuba Wejhera 8
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Jodłowska
Tel.: +48 586777113
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
ul. 12 Marca 195
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Jodłowska
Tel.: +48 586777113
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
ul.12 Marca 195
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Jodłowska
Tel.: +48 586777113
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
Sekcja II: Przedmiot
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 8 550 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2016 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości do 8 550 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2016 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2018, 2020 – 2031.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Wejherowo.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości do 8 550 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2016 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2018, 2020 – 2031.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
1. Termin wykonania zamówienia.Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia spłaty kredytu, lecz nie dłużej niż do dnia 31.12.2031 r. Termin uruchomienia kredytu – jednorazowo lub w dwóch transzach do 31.12.2016 r.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 60 %, Termin na uruchomienie kredytu od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego – 40 %.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu:
a) na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
b) na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy Pzp, wskazanych wSIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.8.1997 roku – Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy prawo bankowe.
1. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określone zostały w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego.
Sekcja IV: Procedura
Urząd Miejski w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, pokój nr 103.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 20 000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
4 Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu orazbrak podstaw wykluczenia
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających:
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
— Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z 29.8.1997 Prawo bankowe (tekst jedn. Dz.U. z 2015 r. poz. 128 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
b) brak podstaw wykluczenia, tj.:
— Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
— Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
— Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
— Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
— Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumi
6. Do oferty należy dołączyć aktualny Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, zgodnie z art. 25a i art. 22austawy Pzp;
7. Szczegółowe informacje na temat oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawców na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia zawiera dokumentacja zamówienia.
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 08.10.2016.17.18.35_Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2016-10-08 17:18:36 | 122,1KB | |
2 | 11.10.2016.15.27.21_sprostowanie_-_zmiana_terminu.pdf | 2016-10-11 15:27:21 | 70,6KB | |
3 | 27.10.2016.12.33.07_sprostowanie_2-zmiana_terminu.pdf | 2016-10-27 12:33:07 | 70,6KB | |
4 | 21.11.2016.08.13.13_45_informacja_o_zA_oA_onych_ofertach-kredyt.pdf | 2016-11-21 08:13:13 | 461,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 08.10.2016.17.19.50_SIWZ_45_KREDYT_08_10_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-08 17:19:50 | 316,9KB | 226 razy |
2 | 08.10.2016.17.20.13_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_JEDZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-08 17:20:13 | 173,2KB | 56 razy |
3 | 08.10.2016.17.22.42_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_JEDZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-08 17:22:42 | 21KB | 53 razy |
4 | 08.10.2016.17.23.09_Zalacznik_nr_2a_do_SIWZ_JEDZ_Plik_ESPD.xml Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-08 17:23:09 | 259,5KB | 67 razy |
5 | 08.10.2016.17.23.39_Zalaczniki_do_SIWZ_wersja_edytowalna.doc Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-08 17:23:39 | 288,5KB | 91 razy |
6 | 45_zalacznik_nr_8_dokumenty.zip Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-11 15:32:09 | 13,6MB | 64 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 11.10.2016.15.29.41_zmiana_siwz_-_nr_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-11 15:29:41 | 532,2KB | |
2 | 19.10.2016.11.21.19_wyjasnienia_1_siwz_zmiana_2_siwz-Internet.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:21:19 | 2,9MB | |
3 | 19.10.2016.11.23.38_22._Sprawozdanie_Rb-27S_-_2015_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:23:38 | 904,5KB | |
4 | 19.10.2016.11.24.00_23._Sprawozdanie_Rb-27S_-_II_kw.2016_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:24:00 | 844,5KB | |
5 | 19.10.2016.11.24.20_24._Sprawozdanie_Rb-28S_-_2015_r.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:24:20 | 1,5MB | |
6 | 19.10.2016.11.26.26_25._Sprawozdanie_Rb-28S_-_II_kw.2016_r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:26:26 | 1,4MB | |
7 | 19.10.2016.11.26.46_26._Sprawozdanie_Rb-UZ_-_2015_r.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:26:46 | 248,0KB | |
8 | 19.10.2016.11.27.08_27._uchwaA_a_RIO_o_wieloletniej_prognozie_fin..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:27:08 | 219,1KB | |
9 | 19.10.2016.11.28.22_28._wykaz_podmiotA_w_pow._kapitaA_owo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:28:22 | 39,9KB | |
10 | 19.10.2016.11.29.45_29._zaA_wiadczenie_o_wyborze_Prezydenta.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:29:45 | 315,9KB | |
11 | 19.10.2016.11.30.06_30._uchwaA_a_o_powoA_aniu_Skarbnika.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-19 11:30:06 | 270,3KB | |
12 | 27.10.2016.12.33.46_WYJASNIENIA_TRESCI_SIWZ_2_i_zmiana_3-kredyt-Internet.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-27 12:33:46 | 1,8MB | |
13 | 27.10.2016.12.35.11_31._Sprawozdanie_Rb-27S_-_III_kw.2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-27 12:35:11 | 887,0KB | |
14 | 27.10.2016.12.36.14_32._Sprawozdanie_Rb-28S_-_III_kw.2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-27 12:36:14 | 1,5MB | |
15 | 27.10.2016.12.36.54_33._Sprawozdanie_Rb-N_-_III_kw.2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-27 12:36:54 | 263,9KB | |
16 | 27.10.2016.12.37.12_34._Sprawozdanie_Rb-NDS_III.kw.2016_(2).pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-27 12:37:12 | 175,5KB | |
17 | 27.10.2016.12.37.35_35._Sprawozdanie_Rb-Z_-_III_kw.2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2016-10-27 12:37:35 | 98,8KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 11.10.2016.15.27.43_sprostowanie_-_zmiana_terminu.pdf | 2016-10-11 15:27:43 | 70,6KB | |
2 | 27.10.2016.12.34.30_sprostowanie_2-zmiana_terminu.pdf | 2016-10-27 12:34:30 | 70,6KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 02.12.2016.15.47.47_wybA_r-kredyt-Internet.pdf | 2016-12-02 15:47:47 | 727,6KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 21.11.2016.08.12.03_45_informacja_o_zA_oA_onych_ofertach-kredyt.pdf | 2016-11-21 08:12:03 | 461,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Agnieszka Szulakowska | 08-10-2016 17:18 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ewa Jodłowska | 08-10-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Ewa Jodłowska | 02-12-2016 15:47 |