Poprawa dostępności komunikacyjnej w Wejherowie poprzez budowę metropolitalnego węzła integracyjnego oraz tunelu w ciągu ulicy Kwiatowej
Polska-Wejherowo: Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
2017/S 005-006230
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
pl. Jakuba Wejhera 8
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Szulakowska
Tel.: +48 586777115
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
ul. Witomińska 29
Gdynia
81-311
Polska
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.wejherowo.pl/
pl. Jakuba Wejhera 8
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Szulakowska
Tel.: +48 586777115
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
Sekcja II: Przedmiot
Poprawa dostępności komunikacyjnej w Wejherowie poprzez budowę metropolitalnego węzła integracyjnego oraz tunelu w ciągu ulicy Kwiatowej.
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa dostępności komunikacyjnej w Wejherowie poprzez budowę węzła metropolitalnego węzła integracyjnego oraz tunelu w ciągu ulicy Kwiatowej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
Teren miasta Wejherowa.
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa dostępności komunikacyjnej w Wejherowie poprzez budowę węzła metropolitalnego węzła integracyjnego oraz tunelu w ciągu ulicy Kwiatowej.”
Zadanie będzie realizowane na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: Decyzja nr AB.6745.I.2.2016.19.D z dnia 10.11.2016 wraz z Postanowieniem nr AB.6745.I.2.2016.19.D z dnia 23.12.2016.
2. Branża drogowa.
Zakres prac obejmuje:
— przebudowę ulic Kwiatowej, Spacerowej, Dworcowej, 10 Lutego, Kopernika;
— budowę ulicy dojazdowej do nieruchomości położonych wzdłuż ul. Kwiatowej od skrzyżowania z ul. Spacerową w kierunku zachodnim;
— budowę tunelu pod torami PKP w ciągu ulicy Kwiatowej;
— przebudowę chodników wzdłuż przebudowywanych ulic;
— budowę ścieżki rowerowej wzdłuż ulicy Kwiatowej;
— budowę skrzyżowania typu rondo małe (na skrzyżowaniu ulic Kwiatowa, Dworcowa, 10 Lutego);
— przebudowa skrzyżowań 1 Brygady Pancernej Wojska Polskiego – Kwiatowa, Kwiatowa – Spacerowa, Spacerowa – Zachodnia, 10 Lutego – Kopernika;
— przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych i publicznych wraz z ich dowiązaniem do poziomu przebudowywanych ulic;
— wbudowanie płyt fakturowanych dla niewidomych w nawierzchnię chodników na przebudowywanych przejściach dla pieszych oraz przy zatokach autobusowych;
— budowę miejsc do postoju rowerów wraz ze stojakami;
— budowa miejsc postojowych wzdłuż ulicy Kwiatowej;
— budowa miejsc postojowych wzdłuż ulicy dojazdowej dla samochodów osobowych;
— budowa parkingu typu Kiss&Ride.
Roboty rozbiórkowe
Następujące istniejące zagospodarowanie związane z realizacją robót drogowych będzie podlegało rozbiórce:
— rozbiórka istniejących nawierzchni bitumicznych
— rozbiórka nawierzchni z płyt drogowych i trylinki
— rozbiórka elementów ulic i chodników,
— rozbiórka obiektów kubaturowych,
— rozbiórka wiat przystankowych
— rozbiórka ogrodzeń.
— rozbiórka istniejącego oznakowania
— rozbiórka barier u-12
3. Branża mostowa.
Konstrukcje (obiekty) inżynierskie
Przedmiot zamówienia w zakresie branży mostowej obejmuje w szczególności wykonanie następujących konstrukcji (obiektów) inżynierskich:
— wiadukt kolejowy
— wiaduktu drogowy
— mury oporowe nr 1, 2, 3 i 4
— płyty denne nr 1 i 2.
Ponadto przedmiotem zamówienia są również roboty bezpośrednio związane z budową powyższych obiektów polegające na:
— przebudowie energetyki kolejowej
— przebudowie sieci trakcyjnej
— przebudowie sieci teletechnicznej kolejowej
— przebudowie urządzeń sterowania ruchem kolejowym (srk)
— obniżeniu zwierciadła wody gruntowej na czas wykonywania wiaduktu
— wzmocnieniu podłoża bezpośrednio pod torowiskiem w strefie przejściowej
— wbudowaniu szyn odbojnicowych w torach na wiadukcie kolejowym i regulacji torów kolejowych w obrębie wiaduktu.
4. Sieć kanalizacji deszczowej.
5. Sieć kanalizacji sanitarnej.
6. Sieć wodociągowa.
7. Sieć gazowa.
8. Roboty w Branży elektrycznej i elektroenergetycznej oraz teletechnicznej.
9. Roboty związane ze sterowaniem ruchem kolejowym – urządzenia SRK.
10. Roboty związane z sygnalizacją świetlną.
11. Prace związane z urządzeniem zieleni.
Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zamówienia z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu „Budowa węzła integracyjnego Wejherowo Kwiatowa wraz z trasami dojazdowymi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020), działanie 9.1. Transport miejski, poddziałanie 9.1.1. Transport miejski – mechanizm ZIT.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
a) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ – Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, zwany dalej JEDZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
— nie podlega wykluczeniu,
— spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie JEDZ. Wzór JEDZ określa rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5.1.2016 ustanawiające standardowy formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz.U. L 3/16 z 6.1.2016). Rozporządzenie zawiera także załącznik 1 – Instrukcje, w którym opisano sposób wypełnienia JEDZ.
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie JEDZ dotyczące tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
d) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 2b do SIWZ.
f) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ.
h) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających:
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
— Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;
— Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
Ze względów technicznych wynikających z braku miejsca „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawców” został określony w rozdz. X SIWZ.
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 12 000 000 PLN (słownie: dwanaście milionów złotych 00/100) oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższej niż 12 000 000 PLN (słownie: dwanaście milionów złotych 00/100).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia dokumentu.
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
a) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ – Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, zwany dalej JEDZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
— nie podlega wykluczeniu,
— spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca składa w formie JEDZ. Wzór JEDZ określa rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5.1.2016 ustanawiające standardowy formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz.U. L 3/16 z 6.1.2016). Rozporządzenie zawiera także załącznik 1 – Instrukcje, w którym opisano sposób wypełnienia JEDZ.
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie JEDZ dotyczące tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 2b do SIWZ.
e) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających: a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
— Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokument. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
— Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Ze względów technicznych wynikających z braku miejsca „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawców” został określony w rozdz. X SIWZ.
Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) dwa (2) zamówienia (potwierdzone dowodami, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na budowie lub przebudowie dróg lub ulic klasy minimum „Z” („zbiorcze”) zawierające w swoim zakresie branże: drogową, sanitarną i elektroenergetyczną o wartości robót co najmniej 5 000 000 PLN brutto w każdym zamówieniu,
b) jedno (1) zamówienie (potwierdzone dowodami, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na budowie obiektu mostowego lub tunelu o długości całkowitej konstrukcji co najmniej 20 m.
Uwaga 1!
Za budowę lub przebudowę Zamawiający uzna przebudowę lub budowę w rozumieniu ustawy z dnia 7.7.1994 Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.).
Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21.3.1985 o drogach publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2016 poz. 1440 z późn. zm.).
Za obiekt mostowy lub tunel Zamawiający uzna obiekt mostowy lub tunel w rozumieniu ustawy z dnia 2.3.1985 o drogach publicznych (tekst jedn. Dz.U. 2016 poz. 1440 z późn. zm.).
Uwaga 2!
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Uwaga 3!
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Uwaga 4!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku określonego w lit. a) wykazuje jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek określony w lit. a) nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku określonego w lit. b) wykazuje jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek określony w lit. b) nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem opisanym powyżej.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionych warunków określonych w lit. a) i b) mogą wykazać łącznie.
Ze względów technicznych wynikających z braku miejsca warunek dotyczący osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia został określony w rozdz. VIII pkt 1.2.2. SIWZ.
1. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w załącznikach nr 6 (Projekt umowy) i 7 (SOPZ) do SIWZ.
2. Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 6 do SIWZ – „Projekcie umowy”.
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7.7.1994 Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2016 poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 23.4.1964 Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz.U. 2016 poz. 380 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29.1.2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. 2015 poz. 2164 z późn. zm.).
Sekcja IV: Procedura
1. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, w sali nr 103.
2. Oferty należy składać w Kancelarii Podawczej Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul.12 Marca 195
3. Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Temin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany przez Wykonawcę, przekazany i odebrany przez Zamawiającego w terminie do dnia 30.11.2019.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp.
2. Dodatkowo z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą wskazane poniżej okoliczności, spośród przewidzianych w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, tj.:
2.1. W stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15.5.2015 – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. 2015 poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz 2016 poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z 28.2.2003 – Prawo upadłościowe (Dz.U. 2015 poz. 233 z późn. zm.) – art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp;
2.2. Który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych – art. 24 ust. 5 pkt 2) ustawy Pzp;
2.3. Który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1–4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania – art. 24 ust. 5 pkt 4) ustawy Pzp;
2.4. Będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych – art. 24 ust. 5 pkt 5) ustawy Pzp;
2.5. Jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3 000 PLN – art. 24 ust. 5 pkt 6) ustawy Pzp;
2.6. Wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3 000 PLN – art. 24 ust. 5 pkt 7) ustawy Pzp;
2.7. Który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności – art. 24 ust. 5 pkt 8) ustawy Pzp.
3. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 480 000 PLN.
4. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
5. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI ustawy Pzp, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Do postępowania odwoławczego stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 – Kodeks postępowania cywilnego o sądzie polubownym (arbitrażowym), jeżeli ustawa nie stanowi inaczej.
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 09.01.2017.16.58.54_ogA_oszenie__o_zamA_wieniu-_Kwiatowa-UNIA.pdf | 2017-01-09 16:58:54 | 177,3KB | |
2 | 06.02.2017.19.21.49_Zmiana_nr_1__tresci_Ogloszenia_o_zamA_wieniu_opublikowanego_w_DUrzUE.pdf | 2017-02-06 19:21:49 | 87,0KB | |
3 | 17.02.2017.22.28.08_Zmiana_nr_2__tresci_Ogloszenia_o_zamA_wieniu_przekazanego_do_opublikowania_UrzPUE.pdf | 2017-02-17 22:28:08 | 72,8KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 09.01.2017.17.01.51_SIWZ_Kwiatowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:01:51 | 1,2MB | 943 razy |
2 | 09.01.2017.17.02.50_Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_JEDZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:02:50 | 185,5KB | 392 razy |
3 | 09.01.2017.17.05.47_Zalaczniki_w_wersji_edytowalnej.zip Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:05:47 | 312,8KB | 412 razy |
4 | 09.01.2017.17.24.42_Zalacznik_nr_2a_do_SIWZKwiatowa_ESPD.xml Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:24:42 | 125,0KB | 143 razy |
5 | zalaczniki_calosc_7.1_do_7.66+edytowalne.zip Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 455,5MB | 524 razy |
6 | zalacznik_nr_7.10_pw.6_gaz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 11,8MB | 7239 razy |
7 | zalacznik_nr_7.11_pw.9_oswietlenie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 5,9MB | 2233 razy |
8 | zalacznik_nr_7.12_pw.11.1_sygnal_dk6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 3,3MB | 1114 razy |
9 | zalacznik_nr_7.13_pw.11.2_sygnal.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 4,4MB | 993 razy |
10 | zalacznik_nr_7.14_pw.8_kolizje.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 7,3MB | 3106 razy |
11 | zalacznik_nr_7.15_pw.10_teletech.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 32,9MB | 352 razy |
12 | zalacznik_nr_7.16_pw_18_srk.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 1,1MB | 1748 razy |
13 | zalacznik_nr_7.17_pw.16_kolej_tele.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 7,9MB | 1590 razy |
14 | zalacznik_nr_7.18_pw.15_e_nietrakcyjna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 3,0MB | 894 razy |
15 | zalacznik_nr_7.19_pw.17_trakcja.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 982,7KB | 3620 razy |
16 | zalacznik_nr_7.1_decyzja_zrid_kwiatowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 6,6MB | 1380 razy |
17 | zalacznik_nr_7.20_pw.13_rozbiorki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 17,5MB | 336 razy |
18 | zalacznik_nr_7.21_pw.12_mala_arch.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 4,6MB | 668 razy |
19 | zalacznik_nr_7.22_pw.14_zielen.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 25,5MB | 342 razy |
20 | zalacznik_nr_7.23_tor.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 33,7MB | 348 razy |
21 | zalacznik_nr_7.24_sst_tom_i_czesc_i.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 21,9MB | 353 razy |
22 | zalacznik_nr_7.25_sst_tom_i_czesc_ii.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 3,9MB | 1944 razy |
23 | zalacznik_nr_7.26_sst_tom_ii.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 771,7KB | 1965 razy |
24 | zalacznik_nr_7.27_pr_pr_drog.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 397,5KB | 1445 razy |
25 | zalacznik_nr_7.28_pr_konstr_inz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 453,1KB | 1270 razy |
26 | zalacznik_nr_7.29_pr_siec_wod.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 296,7KB | 1366 razy |
27 | zalacznik_nr_7.2_pr_zag_terenu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 85,0MB | 362 razy |
28 | zalacznik_nr_7.30_pr_kanal_san.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 288,3KB | 358 razy |
29 | zalacznik_nr_7.31_pr_kanal_deszcz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 293,9KB | 358 razy |
30 | zalacznik_nr_7.32_pr_gazociag.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 322,0KB | 348 razy |
31 | zalacznik_nr_7.33_pr_oswietlenie_uliczne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 81,3KB | 357 razy |
32 | zalacznik_nr_7.34_pr_sygnalizacja_swietlna.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 301,1KB | 327 razy |
33 | zalacznik_nr_7.35_pr_przeb_urz_elektroen.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 301,4KB | 342 razy |
34 | zalacznik_nr_7.36_pr_przeb_sieci_teletech.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 307,4KB | 1259 razy |
35 | zalacznik_nr_7.37_pr_elektroen_kol.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 372,4KB | 690 razy |
36 | zalacznik_nr_7.38_pr_przeb_sieci_teletech_kolej.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 565,8KB | 329 razy |
37 | zalacznik_nr_7.39_projekt_przeb_sieci__trakcyjnej.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 286,9KB | 329 razy |
38 | zalacznik_nr_7.3_pr_arch_bud_tom2_1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 96,7MB | 357 razy |
39 | zalacznik_nr_7.40_pr_projekt_przebud_urz_srk.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 494,3KB | 337 razy |
40 | zalacznik_nr_7.41_pr_rozbiorki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 294,2KB | 337 razy |
41 | zalacznik_nr_7.42_pr_mala_architektura.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 404,5KB | 1035 razy |
42 | zalacznik_nr_7.43_pr_zielen.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 295,9KB | 921 razy |
43 | zalacznik_nr_7.44_analiza_odd.wanny_09.2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 1,1MB | 771 razy |
44 | zalacznik_nr_7.45_opinia_geotech.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 932,4KB | 1586 razy |
45 | zalacznik_nr_7.46_decyzja_srod_kwiatowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 1,3MB | 346 razy |
46 | zalacznik_nr_7.47_porozumienie_z_pkp.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 2,8MB | 1361 razy |
47 | zalacznik_nr_7.48_postanowienie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 1,0MB | 334 razy |
48 | zalacznik_nr_7.49_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 72,7KB | 989 razy |
49 | zalacznik_nr_7.4_projekt_arch_bud_tom2_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 46,9MB | 357 razy |
50 | zalacznik_nr_7.50_do_siwz_zakres_zam_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 47,3KB | 348 razy |
51 | zalacznik_nr_7.51_pr_drogowka_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 56,2KB | 1106 razy |
52 | zalacznik_nr_7.52_pr_wodociag_podobe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 33,1KB | 1071 razy |
53 | zalacznik_nr_7.52_pr_w_podobe.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 33,8KB | 342 razy |
54 | zalacznik_nr_7.53_pr_kan_sanitarna_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 26,9KB | 344 razy |
55 | zalacznik_nr_7.53_pr_ks_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 27,5KB | 689 razy |
56 | zalacznik_nr_7.54_pr_kan_deszcz_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 34,4KB | 1056 razy |
57 | zalacznik_nr_7.54_pr_kd_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 36,8KB | 337 razy |
58 | zalacznik_nr_7.55_pr_gaz_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 46,3KB | 336 razy |
59 | zalacznik_nr_7.55_pr_g_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 46,7KB | 504 razy |
60 | zalacznik_nr_7.56_pr_oswietlenie_-_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 25,2KB | 350 razy |
61 | zalacznik_nr_7.57_pr_sygnalizacja_-_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 24,2KB | 332 razy |
62 | zalacznik_nr_7.58_pr_kolizje_-_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 24,1KB | 333 razy |
63 | zalacznik_nr_7.59_pr_teletechnika_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 73,4KB | 1291 razy |
64 | zalacznik_nr_7.5_pw_dr.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 17,1MB | 348 razy |
65 | zalacznik_nr_7.60_pr_energ__kolej__podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 65,0KB | 1248 razy |
66 | zalacznik_nr_7.61_pr_teletech__kolej__podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 80,2KB | 478 razy |
67 | zalacznik_nr_7.62_pr_trakcja_-_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 72,6KB | 326 razy |
68 | zalacznik_nr_7.63_pr_srk_-_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 52,1KB | 346 razy |
69 | zalacznik_nr_7.64_pr_rozbiorki_-_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 76KB | 1006 razy |
70 | zalacznik_nr_7.65_pr_mala_arch_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 73,5KB | 439 razy |
71 | zalacznik_nr_7.66_pr_zielen_podobne.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 90,8KB | 924 razy |
72 | zalacznik_nr_7.6_pw.7_konstr_inz_wiadukt.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 14,4MB | 3289 razy |
73 | zalacznik_nr_7.7_pw_dor.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 4,7MB | 1108 razy |
74 | zalacznik_nr_7.8_pw.8_przeb_wod-kan.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 9,0MB | 3368 razy |
75 | zalacznik_nr_7.9_pw_3.1_kd.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-09 17:26:46 | 19,7MB | 379 razy |
76 | 18.01.2017.09.33.46__zaA_A_czniki_od_nr_27_do_nr_43_do_SIWZ__edytowalne.zip Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-18 09:33:46 | 225,2KB | 97 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 18.01.2017.09.33.23_wyjaA_nienia__siwz_nr__1_Kwiatowa_-_Internet.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-01-18 09:33:23 | 477,4KB | |
2 | 06.02.2017.19.22.18_Wyjasnienia_nr_2_i_zmiana_nr_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-06 19:22:18 | 15,2MB | |
3 | 06.02.2017.19.22.31_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_2_i_zmian_nr_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-06 19:22:31 | 509,7KB | |
4 | 06.02.2017.19.22.45_Zalacznik_nr_2_do_Wyjasnien_nr_2_i_zmian_nr_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-06 19:22:45 | 339,3KB | |
5 | 06.02.2017.19.22.57_Zalacznik_nr_3_do_Wyjasnien_nr_2_i_zmian_nr_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-06 19:22:57 | 6,0MB | |
6 | 06.02.2017.19.23.29_Zalacznik_nr_4_do_Wyjasnien_nr_2_i_zmian_nr_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-06 19:23:29 | 203,8KB | |
7 | 06.02.2017.19.23.39_Zalacznik_nr_5_do_Wyjasnien_nr_2_i_zmian_nr_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-06 19:23:39 | 1,2MB | |
8 | 06.02.2017.19.23.56_Zlaczniki_nr_6_7_8_9_do_Wyjasnien_nr_2_zmian_nr_1_tresci_SIWZ_wersja_edytowalna.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-06 19:23:56 | 20KB | |
9 | 17.02.2017.22.28.50_Wyjasnienia_nr_3_zmiana_nr_2_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:28:50 | 177,2KB | |
10 | 17.02.2017.22.29.08_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zal_2A.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:29:08 | 693,3KB | |
11 | 17.02.2017.22.29.28_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zal_2B.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:29:28 | 664,9KB | |
12 | 17.02.2017.22.29.47_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zal_2C.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:29:47 | 1,2MB | |
13 | 17.02.2017.22.30.15_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zal_2D.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:30:15 | 1023,4KB | |
14 | 17.02.2017.22.30.38_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zal_2E.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:30:38 | 1,7MB | |
15 | 17.02.2017.22.31.05_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zal_2F.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:31:05 | 946,1KB | |
16 | 17.02.2017.22.31.29_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zal_2G.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:31:29 | 1,4MB | |
17 | 17.02.2017.22.32.03_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zal_2H.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:32:03 | 3,5MB | |
18 | 17.02.2017.22.32.30_Zalacznik_nr_2_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:32:30 | 60,3KB | |
19 | 17.02.2017.22.32.46_Zalacznik_nr_3_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zalacznik_nr_1_do_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:32:46 | 58,2KB | |
20 | 17.02.2017.22.33.13_Zalacznik_nr_3_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zalacznik_nr_1_do_SIWZ_wersja_edytowalna.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 22:33:13 | 33KB | |
21 | 17.02.2017.23.35.10_Zalacznik_nr_4_do_Wyjasnien_nr_3_i_zmian_nr_2_tresci_SIWZ_zalacznik_nr_2a_do_SIWZ_Plik_ESPD.xml Po terminie otwarcia ofert | 2017-02-17 23:35:10 | 145,2KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 06.02.2017.19.24.14_Zmiana_nr_1__tresci_Ogloszenia_o_zamA_wieniu_opublikowanego_w_DUrzUE.pdf | 2017-02-06 19:24:14 | 87,0KB | |
2 | 06.02.2017.19.24.32_Wyjasnienia_nr_2_i_zmiana_nr_1_tresci_SIWZ.pdf | 2017-02-06 19:24:32 | 15,2MB | |
3 | 17.02.2017.22.33.51_Zmiana_nr_2__tresci_Ogloszenia_o_zamA_wieniu_przekazanego_do_opublikowania_UrzPUE.pdf | 2017-02-17 22:33:51 | 72,8KB | |
4 | 17.02.2017.22.34.09_Wyjasnienia_nr_3_zmiana_nr_2_tresci_SIWZ.pdf | 2017-02-17 22:34:09 | 177,2KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 25.04.2017.19.16.41_Informacja_o_wyborze_oferty_najkorzystniejszej.pdf | 2017-04-25 19:16:41 | 848,5KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 24.02.2017.14.37.19_Informacja_o_zlozonych_ofertach.pdf | 2017-02-24 14:37:19 | 654,9KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ewa Jodłowska | 09-01-2017 16:49 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ewa Jodłowska | 09-01-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Szulakowska | 25-04-2017 19:16 |