Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 12 000 000 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2017 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2021-2032
22/07/2017 S139 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Wejherowo: Usługi udzielania kredytu
2017/S 139-285607
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Wejherowa
pl. Jakuba Wejhera 8
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Szulakowska
Tel.: +48 586777115
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.wejherowo.pl
Więcej informacji można uzyskać pod następującym adresem:
Gmina Miasta Wejherowa
ul. 12 Marca 195
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Jodłowska
Tel.: +48 586777113
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gmina Miasta Wejherowa
ul. 12 Marca 195
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Ewa Jodłowska
Tel.: +48 586777113
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 12 000 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2017 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu.
Numer referencyjny: ZZP.271.12.2017.EJ
II.1.2)Główny kod CPV
66113000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości do 12 000 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2017 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2021 – 2032.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL63
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Wejherowo.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na udzieleniu kredytu długoterminowego w wysokości do 12 000 000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Miasta Wejherowa w 2017 roku, na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów, z terminem spłaty w latach 2021 – 2032.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/10/2017
Koniec: 31/12/2032
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1.Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia spłaty kredytu, lecz nie dłużej niż do dnia 31.12.2032 r.
Termin uruchomienia kredytu – jednorazowo do dnia 31.12.2017 r. lub w dwóch transzach, w tym pierwsza w kwocie do 50 % wysokości kredytu.
2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena – 60 %, Termin na uruchomienie kredytu od dnia złożenia wniosku przez Zamawiającego – 40 %.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zgodnie z przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu:
a) na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp,
b) na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4, 5, 6, 7 i 8 ustawy Pzp, wskazanych w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w niniejszym Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą z dnia 29.8.1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Ze względów technicznych wynikających z braku miejsca szczegółowe informacje dotyczące podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania określone zostały w rozdz. IX SIWZ.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określone zostały w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 30/08/2017
Czas lokalny: 10:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 30/08/2017
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Urząd Miejski w Wejherowie, ul.12 Marca 195, pokój nr 103.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. Oferty należy składać w Kancelarii Podawczej Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul.12 Marca 195.
2.Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 85 000 PLN (słownie osiemdziesiąt pięć tysięcy 00/100).
4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających:
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.:
— Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29.8.1997 r. Prawo bankowe (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1988 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
b) brak podstaw wykluczenia, tj.:
— Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
— Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
— Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
— Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Ze względów technicznych wynikających z braku miejsca pełny zakres informacji dot. złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, został określony w rozdz.X SIWZ.
6. Do oferty należy dołączyć aktualny Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, zgodnie z art. 25a i art. 22a ustawy Pzp;
7. Szczegółowe informacje na temat oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia Wykonawców zawiera dokumentacja zamówienia – rozdz. X SIWZ.
8.Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI ustawy Pzp, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
3. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp.
4. Do postępowania odwoławczego stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o sądzie polubownym (arbitrażowym), jeżeli ustawa nie stanowi inaczej.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy:http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
18/07/2017
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 24.07.2017.10.56.59_2017-OJS139-285607-pl.pdf | 2017-07-24 10:56:59 | 133,7KB | |
2 | 18.08.2017.11.55.27_Sprostowanie_Ogloszenia_o_zamowieniu_1.pdf | 2017-08-18 11:55:27 | 70,7KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 24.07.2017.10.58.05__SIWZ_kredyt.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 10:58:05 | 310,2KB | 273 razy |
2 | 24.07.2017.10.58.53__Zalacznik_nr_2_do_SIWZ_JEDZ_kredyt.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 10:58:53 | 18KB | 113 razy |
3 | 24.07.2017.10.59.20__Zalacznik_nr_2a_do_SIWZ_JEDZ_Plik_ESPD.xml Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 10:59:20 | 145,4KB | 114 razy |
4 | 24.07.2017.10.59.56__Zalaczniki_edytowalne.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 10:59:56 | 287,5KB | 113 razy |
5 | 1._uchwala_budzetowa_na_2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 9,0MB | 112 razy |
6 | 10._bilans_z_wyk._budzetu_za_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 930,5KB | 103 razy |
7 | 11._rb-z_za_2015.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 170,6KB | 99 razy |
8 | 12._rb-nds_za_2015.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 561,3KB | 99 razy |
9 | 13._rb-n_za_2015.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 144,3KB | 103 razy |
10 | 14._bilans_z_wyk._budzetu__za_2015.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 351,5KB | 99 razy |
11 | 15._rb-z_za_i_kwartal_2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 99,1KB | 100 razy |
12 | 16._rb-nds_za_i_kwartal_2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 174,5KB | 486 razy |
13 | 17._rb-n_za_i_kwartal_2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 265,7KB | 101 razy |
14 | 19._uchwala_rio_ws.opinii_o_sprawoz_z_wyk_budzetu_na_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 165,2KB | 105 razy |
15 | 2._uchwala_wpf_na_2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 3,6MB | 103 razy |
16 | 20._uchwala_o_zaciagnieciu_kredytu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 336,7KB | 101 razy |
17 | 21._opinia_rio_z_2017r._o_splacie_kredytu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 900,1KB | 104 razy |
18 | 3._uchwala_o_zmianach_w_budzecie_na_2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 5,7MB | 104 razy |
19 | 4._zmiana_uchwaly_wpf_na_2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 3,7MB | 105 razy |
20 | 5._zest._zobowiazan_na_31.03.2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 634,3KB | 107 razy |
21 | 7._rb-z_za_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 102,5KB | 100 razy |
22 | 8._rb-nds_za_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 175,0KB | 103 razy |
23 | 9._rb-n_za_2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-07-24 11:03:04 | 263,4KB | 101 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 18.08.2017.11.56.13_Wyjasnienia_nr_1_i_Zmiana_nr_1_tresci_SIWZ_oraz_Ogloszenia_o_zamowieniu_wraz_z_zalacznikami.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 11:56:13 | 4,6MB | |
2 | 18.08.2017.11.58.34_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnienia_nr_1_i_Zmiana_nr_1_tresci_SIWZ_oraz_Ogloszenia_o_zamowieniu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 11:58:34 | 49,7KB | |
3 | 18.08.2017.11.58.47_Zalacznik_nr_1_do_Wyjasnienia_nr_1_i_Zmiana_nr_1_tresci_SIWZ_oraz_Ogloszenia_o_zamowieniu.doc Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 11:58:47 | 245,5KB | |
4 | 18.08.2017.11.59.36_22._Rb-27S_za_I_kwartaA__2017r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 11:59:36 | 828,1KB | |
5 | 18.08.2017.11.59.53_23._Rb-28S_za__I_kwartaA__2017r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 11:59:53 | 1,4MB | |
6 | 18.08.2017.12.00.06_24._Rb-Z_za_II_kwartaA__2017r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:00:06 | 100,0KB | |
7 | 18.08.2017.12.00.18_25._Rb-N_za_II_kwartaA__2017r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:00:18 | 264,9KB | |
8 | 18.08.2017.12.00.29_26._Rb-NDS_za_II_kwartaA__2017r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:00:29 | 174,8KB | |
9 | 18.08.2017.12.00.42_27._Rb-27S_za_II_kwartaA__2017r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:00:42 | 924,1KB | |
10 | 18.08.2017.12.00.56_28._Rb-28S_za_II_kwartaA__2017r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:00:56 | 1,4MB | |
11 | 18.08.2017.12.01.25_29._wykaz_podmiotA_w_powiA_zanych.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:01:25 | 29,3KB | |
12 | 18.08.2017.12.01.37_30._zest._zobowiA_zaA__na_30.06.2017.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:01:37 | 164,4KB | |
13 | 18.08.2017.12.01.51_31._zaA_wiadczenie_o_wyborze_Prezydenta_M._Wejherowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:01:51 | 219,9KB | |
14 | 18.08.2017.12.02.07_32._uchwaA_a_o_powoA_aniu_Skarbnika_Gminy_Miasta_Wejherowa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:02:07 | 107,2KB | |
15 | 18.08.2017.12.02.22_33._opinia_RIO_o_projekcie_budA_etu_na_2017r..pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:02:22 | 154,4KB | |
16 | 18.08.2017.12.03.35_35._opinia_RIO_o_projekcie_uchwaA_y_WPF.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-18 12:03:35 | 884,2KB | |
17 | 24.08.2017.11.23.42_WYJASNIENIA_I_ZMIANA_TRESCI_SIWZ_2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-24 11:23:42 | 1,3MB | |
18 | 24.08.2017.11.23.58_36._Rb_27S_za_IV_kwartaA__.2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-24 11:23:58 | 933,0KB | |
19 | 24.08.2017.11.24.13_37._Rb_28S_za_IV_kwartaA__2016.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2017-08-24 11:24:13 | 1,5MB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 18.08.2017.11.55.47_Sprostowanie_Ogloszenia_o_zamowieniu_1.pdf | 2017-08-18 11:55:47 | 70,7KB | |
2 | 18.08.2017.12.04.19_Wyjasnienia_nr_1_i_Zmiana_nr_1_tresci_SIWZ_oraz_Ogloszenia_o_zamowieniu_wraz_z_zalacznikami.pdf | 2017-08-18 12:04:19 | 4,6MB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 16.10.2017.13.41.36__wybor_najkorzystniejszej_oferty_kredyt__Internet.pdf | 2017-10-16 13:41:36 | 733,8KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 04.09.2017.14.59.10__Informacja_o_zlozonych_ofertach.pdf | 2017-09-04 14:59:10 | 456,4KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Ewa Jodłowska | 24-07-2017 10:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Ewa Jodłowska | 24-07-2017 |
Ostatnia aktualizacja: | Ewa Jodłowska | 16-10-2017 13:41 |