Budowa zespołu otwartych basenów kąpielowych - Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
07/06/2018 S107 - - Roboty budowlane - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Wejherowo: Roboty budowlane
2018/S 107-243101
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasta Wejherowa
pl. Jakuba Wejhera 8
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Szulakowska
Tel.: +48 586777115
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.wejherowo.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gmina Miasta Wejherowa
ul. 12 Marca 195
Wejherowo
84-200
Polska
Osoba do kontaktów: Agnieszka Szulakowska
Tel.: +48 586777115
E-mail: wzpifz@um.wejherowo.pl
Faks: +48 586777123
Kod NUTS: PL63
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.wejherowo.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Budowa zespołu otwartych basenów kąpielowych – Centrum Integracji Społecznej „Wodne Ogrody” w Wejherowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Numer referencyjny: ZZP.271.11.2018.ASz
II.1.2)Główny kod CPV
45000000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane
II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa zespołu otwartych basenów kąpielowych – Centrum Integracji Społecznej „Wodne Ogrody” w Wejherowie w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71000000
71220000
71320000
71321000
45100000
45111200
45111300
45112450
45200000
45212212
45220000
45300000
45400000
39150000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL6
Kod NUTS: PL63
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Wejherowo.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej obiektu i zagospodarowania terenu, dostarczenie i montaż stałego wyposażenia, pełnienie nadzoru autorskiego i zrealizowanie robót budowlanych, zgodnie z wykonaną dokumentacją, obowiązującymi przepisami, i wytycznymi Zamawiającego oraz załączonymi materiałami dla zadania pn.: Budowa zespołu otwartych basenów kąpielowych - Centrum Integracji Społecznej „Wodne Ogrody” w Wejherowie. Pozostały opis został określony w dokumentacji postępowania, w szczególności w Programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Ochrona danych osobowych:
3.1. Mając na względzie obowiązek informacyjny wprowadzony przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („ogólne rozporządzenie o ochronie danych”), Zamawiający informuje, iż będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 26 ustawy Pzp. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (Formularz Oferty – Załącznik nr 1 do SIWZ).
3.2. Zamawiający informuje, że Gmina Miasta Wejherowa, pl. Jakuba Wejhera 8, 84-200 Wejherowo jest administratorem danych osobowych w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
3.3. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: e-mail: iod@um.wejherowo.pl lub pod numerem telefonu: 58 677 71 37.
3.4. Dane osobowe będą przetwarzane przez Zamawiającego w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wyboru Wykonawcy, przygotowania i zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą, dokonania rozliczeń oraz w celu archiwizacji na potrzeby dochodzenia jakichkolwiek roszczeń przez Zamawiającego lub przeciwko niemu.
3.5. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Pzp.
3.6. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane przez administratora danych przez okres obowiązywania umowy a następnie 10 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
3.7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
3.8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres gwarancji / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 29/04/2022
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
1. Zamawiający ubiega się o pożyczkę rewitalizacyjną na realizację inwestycji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPO WP 2014-2020), oś priorytetowa 8: Konwersja, działanie 8.2. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie pozadotacyjne.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
a) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
— nie podlega wykluczeniu,
— spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 lit. a), Wykonawca składa w formie JEDZ. Wzór JEDZ określa rozporządzenie wykonawcze Komisji (UE) 2016/7 z dnia 5.1.2016 r. ustanawiające standardowy formularza jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia (Dz.U. L 3/16 z 6.1.2016). Rozporządzenie zawiera także załącznik 1 – Instrukcje, w którym opisano sposób wypełnienia JEDZ.
Szczegółowe informacje związane z zasadami i sposobem wypełniania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, znajdują się także w wyjaśnieniach Urzędu Zamówień Publicznych (UZP) dostępnych na stronie Urzędu – www.uzp.gov.pl, w Repozytorium wiedzy, w zakładce Jednolity Europejski Dokument Zamówienia.
W zakresie części IV Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, Wykonawca wypełnia tylko sekcję „α”. Wykonawca nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia.
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie JEDZ dotyczące tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 lub 2a do SIWZ.
d) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 2b do SIWZ.
f) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających:
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, tj.:
— Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
— Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
3. Ze względów technicznych wynikających z braku miejsca Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia (SIWZ).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 20 000 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia milionów złotych 00/100) oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 20 000 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia milionów złotych 00/100).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku Wykonawcy mogą wykazać łącznie.
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia dokumentu.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
a) Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
— nie podlega wykluczeniu,
— spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 lit. a), Wykonawca składa w formie JEDZ.
W zakresie części IV Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, Wykonawca wypełnia tylko sekcję „α”. Wykonawca nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji w części IV Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia.
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie JEDZ dotyczące tych podmiotów, zgodnie z załącznikiem nr 2 lub 2a do SIWZ.
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 2b do SIWZ.
e) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp oraz, o których mowa w rozdz. IX ust. 2 SIWZ.
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających:
a) spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, tj.:
— Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ,
— Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
3. Ze względów technicznych wynikających z braku miejsca Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia (SIWZ).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie doświadczenia Wykonawcy:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej:
— dwa (2) zamówienia (potwierdzone dowodem, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na budowie lub przebudowie odkrytego kąpieliska z minimum jednym obiegiem technologii uzdatniania wody basenowej o wydajności filtra lub filtrów 800 m3/h wraz z niecką lub nieckami basenowymi wykonanymi ze stali nierdzewnej w konstrukcji spawanej o łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 1 000 m2 o wartości robót co najmniej 15 000 000,00 PLN brutto w każdym zamówieniu, oraz,
— dwa (2) zamówienia (potwierdzone dowodem, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) polegające na budowie lub przebudowie wodnego placu zabaw z nawierzchnią o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2 z zabawkami wodnymi wykonanymi ze stali nierdzewnej wraz z technologią uzdatniania wody.
Uwaga 1! Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć wystawienie co najmniej Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisanie Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się Świadectwa Przejęcia).
Uwaga 2! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionych warunków Wykonawcy mogą wykazać łącznie.
Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania zamówienia:
a) co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 7 lat doświadczenia od chwili uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej, w tym przy realizacji co najmniej jednego (1) zamówienia polegającego na budowie lub przebudowie odkrytego kąpieliska wraz z niecką lub nieckami basenowymi wykonanymi ze stali nierdzewnej w konstrukcji spawanej o łącznej powierzchni lustra wody nie mniejszej niż 1 000 m2 o wartości robót co najmniej 15 000 000,00 PLN brutto.
Uwagi! Pod pojęciem „realizacji” Zamawiający rozumie okres od momentu rozpoczęcia budowy, tj. przekazania terenu budowy, aż do momentu zakończenia budowy, tj. podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu lub Świadectwa Przejęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC).
Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, o których mowa w rozdz. VIII pkt 1.2.2 SIWZ (warunek w zakresie osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia), dla których wymagane jest posiadanie uprawnień budowlanych, Zamawiający rozumie pełne lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych.
Ze względów technicznych wynikających z braku miejsca Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia (SIWZ).
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
1. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w załącznikach nr 6 (Projekt umowy) i 7 (SOPZ) do SIWZ.
2. Zapisy dotyczące możliwości wprowadzania zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo określone w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy.
3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/07/2018
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 18/07/2018
Czas lokalny: 09:30
Miejsce:
1. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, w sali nr 103.
2. Oferty należy składać w Kancelarii Podawczej Urzędu Miejskiego w Wejherowie, ul. 12 Marca 195.
3. Składający ofertę Wykonawca pozostaje nią związany przez okres 60 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 Pzp.
2. Dodatkowo z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą wskazane okoliczności, spośród przewidzianych w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp, tj.: art. 24 ust. 5 pkt 1); art. 24 ust. 5 pkt 2); art. 24 ust. 5 pkt 4); art. 24 ust. 5 pkt 5); art. 24 ust. 5 pkt 6); art. 24 ust. 5 pkt 7); art. 24 ust. 5 pkt 8).
3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających: brak podstaw wykluczenia, tj.: - Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; - Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Pzp; - Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; - Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
4. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 450 000 PLN.
5. Pozostałe informacje dostępne są w SIWZ
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi przysługują środki ochrony prawnej opisane w Dziale VI ustawy Pzp, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec Ogłoszenia o zamówieniu oraz SIWZ przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej, prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, o której mowa w przepisie art. 154 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Środkami ochrony prawnej są:
1) Odwołanie (zgodnie z art. 180 i nast. ustawy Pzp);
2) Skarga do sądu (zgodnie z art. 198a i nast. ustawy Pzp).
4. Do postępowania odwoławczego stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o sądzie polubownym (arbitrażowym), jeżeli ustawa nie stanowi inaczej.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
06/06/2018
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 07.06.2018.12.01.28_Ogloszenie_o_zamowieniu.pdf | 2018-06-07 12:01:28 | 87,8KB | |
2 | 13.07.2018.15.58.21_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_przekazane_do_opublikowania_1.pdf | 2018-07-13 15:58:21 | 70,9KB | |
3 | 23.07.2018.19.20.23_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_przekazane_do_opublikowania_2.pdf | 2018-07-23 19:20:23 | 84,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 07.06.2018.12.01.28_Specyfikacja_Istotnych_Warunkow_Zamowienia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 851,6KB | 267 razy |
2 | zalaczniki_do_siwz_w_wersji_edytowalnej.doc Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 40KB | 74 razy |
3 | zalacznik_nr_2a_do_siwz_espd-request.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 90,0KB | 66 razy |
4 | zalacznik_nr_2a_do_siwz_plik_espd.xml Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 130,0KB | 50 razy |
5 | zalacznik_nr_2_do_siwz_edytowalna_wersja_formularza_jedz.doc Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 18KB | 45 razy |
6 | zalacznik_nr_2_do_siwz_formularz_jedz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 507,0KB | 50 razy |
7 | zalacznik_nr_7.10_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 4,7MB | 130 razy |
8 | zalacznik_nr_7.11_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 52,3MB | 81 razy |
9 | zalacznik_nr_7.12_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 22,2MB | 64 razy |
10 | zalacznik_nr_7.13_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 10,1MB | 479 razy |
11 | zalacznik_nr_7.14_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 6,4MB | 497 razy |
12 | zalacznik_nr_7.15_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 6,6MB | 81 razy |
13 | zalacznik_nr_7.16_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 4,9MB | 280 razy |
14 | zalacznik_nr_7.17_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 63,4MB | 62 razy |
15 | zalacznik_nr_7.18_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 47,3MB | 61 razy |
16 | zalacznik_nr_7.19a_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 20,0MB | 55 razy |
17 | zalacznik_nr_7.19b_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 11,8MB | 63 razy |
18 | zalacznik_nr_7.19c_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 21,7MB | 63 razy |
19 | zalacznik_nr_7.1_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 268,4MB | 76 razy |
20 | zalacznik_nr_7.20_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 8,0MB | 194 razy |
21 | zalacznik_nr_7.21_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 4,3MB | 118 razy |
22 | zalacznik_nr_7.22_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 4,8MB | 64 razy |
23 | zalacznik_nr_7.23_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 3,4MB | 197 razy |
24 | zalacznik_nr_7.24_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 1,4MB | 290 razy |
25 | zalacznik_nr_7.25_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 6,1MB | 469 razy |
26 | zalacznik_nr_7.26_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 4,0MB | 232 razy |
27 | zalacznik_nr_7.27_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 25,8MB | 56 razy |
28 | zalacznik_nr_7.28_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 6,6MB | 755 razy |
29 | zalacznik_nr_7.29_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 9,1MB | 403 razy |
30 | zalacznik_nr_7.2_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 98,4MB | 61 razy |
31 | zalacznik_nr_7.30_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 8,3MB | 172 razy |
32 | zalacznik_nr_7.31_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 11,0MB | 953 razy |
33 | zalacznik_nr_7.32_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 28,3MB | 55 razy |
34 | zalacznik_nr_7.33_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 9,2MB | 99 razy |
35 | zalacznik_nr_7.34_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 2,5MB | 220 razy |
36 | zalacznik_nr_7.35_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 1,3MB | 355 razy |
37 | zalacznik_nr_7.36_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 2,8MB | 94 razy |
38 | zalacznik_nr_7.37_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 63,8MB | 62 razy |
39 | zalacznik_nr_7.38_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 171,0KB | 111 razy |
40 | zalacznik_nr_7.39_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 1,4MB | 209 razy |
41 | zalacznik_nr_7.3_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 254,5MB | 48 razy |
42 | zalacznik_nr_7.40_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 7,7MB | 943 razy |
43 | zalacznik_nr_7.41_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 120,4MB | 54 razy |
44 | zalacznik_nr_7.42_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 5,6MB | 101 razy |
45 | zalacznik_nr_7.43_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 2,1MB | 175 razy |
46 | zalacznik_nr_7.44_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 3,7MB | 185 razy |
47 | zalacznik_nr_7.45_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 2,2MB | 243 razy |
48 | zalacznik_nr_7.46_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 10,3MB | 458 razy |
49 | zalacznik_nr_7.47_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 637,3KB | 46 razy |
50 | zalacznik_nr_7.4_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 199,0MB | 55 razy |
51 | zalacznik_nr_7.5_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 202,5MB | 63 razy |
52 | zalacznik_nr_7.6_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 14,7MB | 161 razy |
53 | zalacznik_nr_7.7_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 6,5MB | 86 razy |
54 | zalacznik_nr_7.8_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 2,4MB | 125 razy |
55 | zalacznik_nr_7.9_do_siwz.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 2,1MB | 98 razy |
56 | zalacznik_nr_7_do_siwz_pfu.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-06-07 12:01:28 | 275,4KB | 656 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 13.07.2018.15.58.21_Zmiana_nr_1_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-13 15:58:21 | 247,3KB | |
2 | 23.07.2018.19.20.23_Wyjasnienia_nr_1_zmiana_nr_2_tresci_SIWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-23 19:20:23 | 2,1MB | |
3 | 23.07.2018.19.20.55_Zalacznik_nr_1_do_WyjaA_nienia_nr_1_i_Zmiana_nr_2_tresci_SIWZ_wersja_edytowalna.doc Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-23 19:20:55 | 119,5KB | |
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert | ||||
1 | 13.07.2018.15.58.21_Zmiana_nr_1_tresci_SIWZ.pdf | 2018-07-13 15:58:21 | 247,3KB | |
2 | 13.07.2018.15.58.34_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_przekazane_do_opublikowania_1.pdf | 2018-07-13 15:58:34 | 70,9KB | |
3 | 23.07.2018.19.20.23_Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_przekazane_do_opublikowania_2.pdf | 2018-07-23 19:20:23 | 84,1KB | |
4 | 23.07.2018.19.20.55_Wyjasnienia_nr_1_zmiana_nr_2_tresci_SIWZ.pdf | 2018-07-23 19:20:55 | 2,1MB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 08.08.2018.17.18.50_Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania.pdf | 2018-08-08 17:18:50 | 221,7KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Bartosz Janaszkiewicz | 07-06-2018 12:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Agnieszka Szulakowska | 07-06-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Agnieszka Szulakowska | 08-08-2018 17:18 |