Zmiana systemu ogrzewania w budynkach mieszkalnych przy ul. Judyckiego 10 i 12 w Wejherowie.
Wejherowo: Zmiana systemu ogrzewania w budynkach mieszkalnych przy ul. Judyckiego 10 i 12 w Wejherowie.
Numer ogłoszenia: 100756 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych , ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6775000, faks 058 6775000 w. 43.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana systemu ogrzewania w budynkach mieszkalnych przy ul. Judyckiego 10 i 12 w Wejherowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana systemu ogrzewania w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Judyckiego 10 i 12 w Wejherowie polegająca na: - wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, - wykonaniu instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, - montaż urządzeń pomiarowych dostarczonych przez Zamawiającego, - likwidacji istniejącej instalacji wodociągowej ciepłej i zimnej wody, - wykonanie przyłącza wodociągowego, - likwidacji istniejącego przyłącza wodociągowego, - przygotowanie pomieszczenia na węzeł cieplny dostarczony i montowany przez OPEC, - likwidacji istniejącego ogrzewania piecowego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 2. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3 600,- zł (słownie złotych: trzy tysiące sześćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone: a. osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz posiadającą aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego. b. osobą która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą aktualne zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego. tj.: Wymagana liczba osób 1. Kierownik budowy odpowiedzialny za wykonanie robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - 1 osoba 2. Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z ustawy lub innych dokumentów załączonych do oferty. c) Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zapisy dotyczące możliwości wprowadzenia zmian do umowy oraz warunki dokonywania tych zmian zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 6 do SIWZ - Projekcie umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wejherowski Zarząd Nieruchomości Komunalnych 84-200 Wejherowo ul. Jana III Sobieskiego 251.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat Wejherowskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych w Wejherowie, ul. Jana III Sobieskiego 251 (pok. 103),.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ_zmiana_systemu_ogrzew._Judyckiego_10_i_12.doc Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:16:48 | 322,5KB | 194 razy |
2 | szczegA_A_owy_opis_przedmiotu_zamA_wienia.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:17:13 | 47,9KB | 248 razy |
3 | co_Judyckiego_12.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:20:07 | 1001,0KB | 173 razy |
4 | co_judyckiego_12.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:23:21 | 1001,0KB | 127 razy |
5 | instalacja_co_judyckiego_10.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:23:21 | 1000,9KB | 214 razy |
6 | instalacja_wody_judyckiego_10.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:23:21 | 814,2KB | 166 razy |
7 | inst_wody_judyckiego_12.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:23:21 | 837,4KB | 126 razy |
8 | przylacze_woda_judyckiego_10.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:23:21 | 632,6KB | 167 razy |
9 | wezel_judyckiego_10.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:24:46 | 387,9KB | 236 razy |
10 | wezel_judyckiego_12.zip Po terminie otwarcia ofert | 2011-05-05 18:24:46 | 399,7KB | 200 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | OgA_oszenie_o_rozstrzygniA_ciu_postA_powania_Judyckiego_10_i_12.pdf | 2011-06-08 12:39:38 | 52,1KB | |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | ogloszenie_o_zamowieniu-Judyckiego.pdf | 2011-06-20 16:46:58 | 41,6KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 05-05-2011 18:16 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 05-05-2011 | |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 20-06-2011 16:46 |