Sprzątanie obiektów Wejherowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Wejherowie tj.: -7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych, - drogi wewnętrzne, chodniki, zatoki postojowe i parkingi, plac zabaw; Zimowego utrzymania ww. obiektów Pielęgnacji zieleni
Wejherowo: Usługi w zakresie: 1. Sprzątania obiektów Wejherowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Wejherowie tj.: -7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych, - drogi wewnętrzne, chodniki, zatoki postojowe i parkingi, plac zabaw 2. Zimowego utrzymania ww. obiektów 3. Pielęgnacji zieleni
Numer ogłoszenia: 274038 - 2012; data zamieszczenia: 27.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wejherowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Jana III Sobieskiego 251, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6774616, 6724726, faks 58 677 46 16 w. 23.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wtbswejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: TBS.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie: 1. Sprzątania obiektów Wejherowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Wejherowie tj.: -7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych, - drogi wewnętrzne, chodniki, zatoki postojowe i parkingi, plac zabaw 2. Zimowego utrzymania ww. obiektów 3. Pielęgnacji zieleni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem są usługi w zakresie sprzątania obiektów WTBS Sp. z o.o., tj. 7 budynków mieszkalnych wielorodzinnych, drogi wewnętrzne, chodniki, zatoki postojowe i parkingi, plac zabaw położone w Wejherowie. Wykaz obiektów, będących przedmiotem usługi: 1. budynek przy ul. Heyki 1 2. budynek przy ul. Heyki 3 3. budynek przy ul. Heyki 5 4. budynek przy ul. Przemysłowej 6A, 5. budynek przy ul. Przemysłowej 8A, 6. budynek przy ul. Karnowskiego 14 7. budynek przy ul. Granicznej 15, 8. plac zabaw przy ul. Przemysłowej 6A i 8A, 9. drogi wewnętrzne: 9.1. Przemysłowa 6A i 8A - ulica Przemysłowa - wewnętrzna wokół budynków 6A i 8A - dwa parkingi przy budynku Przemysłowa 8A (naprzeciw budynku i pomiędzy budynkami Przemysłowa 12 i 14 - parking przy budynku Przemysłowa 6A (naprzeciw klatki C) + opaski - chodniki i opaski wokół budynków oraz plac zabaw i plac pomiędzy budynkami. 9.2. Heyki 1, 3, 5 - dojścia do budynku, chodniki i opaski wokół budynków oraz wzdłuż dojazdu Heyki 1,3,5., - place między budynkami, schody, - dojazd do garaży, - dojazd do budynków i obustronne opaski chodnikowe - dojazd do budynków Heyki 1, 3, 5 od ul. Heyki (do stacji transformatorowej) i obustronne opaski chodnikowe. - droga dojazdowa wzdłuż garaży. 9.3. Karnowskiego 14 i Graniczna 15 - parkingi (zatoki postojowe) przed budynkiem Karnowskiego 14 i przed sklepem, - chodniki, dojścia i opaski wokół budynków, w tym chodnik między budynkami Karnowskiego 14 i Graniczna 15, - parking za budynkiem Graniczna 15 od strony ul. Rogali, - parkingi (zatoki postojowe) przy ul. Gulgowskiego pomiędzy budynkami Graniczna 15 i Karnowskiego 14, - zatoki postojowe wzdłuż ulicy przy budynku Karnowskiego 14, przy ul. Gulgowskiego (pomiędzy Graniczna 15 i Karnowskiego 14). ZESTAWIENIE POWIERZCHNI chodniki 2.228 m2 parkingi 2.557 m2 drogi osiedlowe 2.800 m2 tereny zielone 4.333 m2 plac zabaw 110 m2 klatki schodowe i wiatrołapy 1.327 m2 galerie 328 m2 Schody i korytarze piwniczne 690 m2 ZAKRES CZYNNOŚCI I. PRACE ZEWNĘTRZNE - TEREN DRÓG , PARKINGÓW I CHODNIKÓW, ZIELEŃ: CZĘSTOTLIWOŚĆ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI: 1. Sprzątanie terenu zewnętrznego - zamiatanie, usuwanie śmieci i innych zanieczyszczeń z chodników, parkingów, zatok postojowych - 2 x w tygodniu oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego. 2. Wymiana piasku w piaskownicy 3 x w roku (1 tydzień maja, 3 tydzień czerwca, 1 tydzień sierpnia), zamiatanie piasku z chodników wokół placu 3. Zbieranie śmieci z dachu garaży i daszków nad wejściami do budynków przy ul. Heyki 1, 3, 5. 4. Sprzątanie i mycie obudowy śmietnika przy ul. Granicznej 15, boksu śmietnika w ciągu garaży ul. Heyki oraz wszystkich kontenerów, dezynsekcja, opróżnianie koszy na śmieci - 2 x w tygodniu oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego, 5. TERENY ZIELONE - koszenie trawników w obszarze terenu wszystkich budynków i pomiędzy nimi (łącznie z powierzchnią pod galeriami, balkonami i loggiami). - w okresie wiosennym porządkowanie trawników wokół budynku (w razie konieczności uzupełnienie ziemi, przekopanie ziemi i dosianie trawy). - koszenie trawy wraz z wywiezieniem skoszonej trawy - 2 razy w miesiącu w miesiącach: czerwiec, lipiec i sierpień - koszenie trawy wraz z wywiezieniem skoszonej trawy - 1 raz w miesiącu w miesiącach: kwiecień, maj, wrzesień i październik. - przycinanie żywopłotów - wg zasad pielęgnacji, pielenie chwastów pod nimi, usuwanie suchej roślinności. - pielęgnacja i uzupełnienie zieleni, tj. dosianie trawy, dosadzenie krzewów, kwiatów. - Czyszczenie rynien i rur spustowych odprowadzających wodę z dachu. 6. sprzątanie wózkarni i pomieszczeń technicznych i administracyjnych 2 x w roku 7. W razie uzasadnionej potrzeby wydawanie osobom upoważnionym kluczy do pomieszczeń technicznych, kotłowni (łącznie z sobotami, niedzielami oraz w okresie świąt). 8. W przypadku: awarii, braku oświetlenia, uszkodzenia sprzętu bądź urządzeń technicznych znajdujących się na terenie budynku, niezwłoczne powiadomienie administratora. 9. W OKRESIE ZIMOWYM od 01.listopada do 31.marca: - odśnieżanie chodników wg potrzeb do godz. 7.00 łącznie z sobotami, niedzielami i świętami, sypanie piaskiem. Przy dużych opadach śniegu w dni powszednie i święta w miarę potrzeby, ciągłe monitorowanie i usuwanie śniegu, lodu, usypywanie go w pryzmy, zapobieganie skutkom gołoledzi, a także posypywanie piachem ciągów komunikacyjnych chodników, - odśnieżanie i posypywanie piaskiem dróg wewnętrznych, parkingów i zatok postojowych a także oczyszczanie wpustów deszczowych. - W okresie zimowym firma sprzątająca zapewnia usuwanie sopli lodu z dachów i daszków budynków mogących spowodować zagrożenie. II. PRACE W BUDYNKACH klatki schodowe, galerie, korytarze piwniczne: - sprzątanie (zamiatanie, mycie) korytarzy i klatek schodowych, galerii (wraz z miejscami pod wycieraczkami). - usuwanie śmieci na korytarzach, klatkach schodowych, galeriach, - czyszczenie ścian. - czyszczenie drzwi wejściowych do budynków i drzwi we wiatrołapach klatek schodowych (ościeżnice, framugi i powierzchnie szklane). - utrzymanie w należytej czystości podłóg i schodów, zmywanie ich na mokro. - usuwanie kurzu z parapetów, poręczy, balustrad, grzejników, szachtów instalacyjnych, skrzynek pocztowych, skrzynek gazowych i energetycznych, tablic ogłoszeniowych oraz omiatanie ścian z pajęczyn. CZĘSTOTLIWOŚĆ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI: - sprzątanie klatek schodowych - 2 x w tygodniu oraz na każde zgłoszenie Zamawiającego - podstawowe wg grafiku : PONIEDZIAŁEK - Heyki 1, 3, 5, Przemysłowa 6A, Przemysłowa 8A WTOREK - Karnowskiego 14, Graniczna 15 galerie ŚRODA -Heyki 1, 3, 5, Graniczna 15 korytarze i piwnice CZWARTEK - Przemysłowa 6A, Przemysłowa 8A, Graniczna 15 galerie PIĄTEK - Karnowskiego 14, Graniczna 15 korytarze i piwnice - mycie opraw lamp na klatkach schodowych - nie rzadziej niż raz na kwartał. - mycie powierzchni szklanych we wiatrołapach i drzwiach wejściowych - 2 x w tygodniu. - sprzątanie piwnic, pomieszczeń gospodarczych, wózkarni - 1 raz w tygodniu, - dwustronne mycie okien ogólnodostępnych - 2 razy w roku. INNE: 1. Firma sprzątająca powinna zapewnić stały kontakt telefoniczny z osobą sprzątającą budynek (łącznie z sobotami, niedzielami i w okresie świąt). 2. Wszelkie niezbędne maszyny, urządzenia oraz środki czyszczące i dezynfekujące potrzebne do utrzymania czystości w budynkach zapewnia firma sprzątająca. 3. Zakup materiałów eksploatacyjnych, tj. żarówek, jarzeniówek, lamp awaryjnych, ze względu bezpieczeństwa, zapewnia i wymienia WTBS Sp. z o.o. Firma sprzątająca zgłasza braki w oświetleniu - przepalone żarówki i lampy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty. 2. Spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy. 3.Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać w załączniku nr 7, że dysponuje minimum 1 mechanicznym samojezdnym urządzeniem z pługiem do odśnieżania chodników, 1 pługiem do odśnieżania jezdni i parkingów oraz posypywarka z zamiatarką. 4.Zrealizowali w ostatnich trzech latach co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości nie mniejszej niż oferowana przez danego Wykonawcę cena realizacji niniejszego zamówienia. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.1.6 SIWZ, zgodnego w treści z załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. prace zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru). 5.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtbswejherowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wejherowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Jana III Sobieskiego 251 pokój 203 84-200 Wejherowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wejherowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Jana III Sobieskiego 251 pokój 203 84-200 Wejherowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ogA_oszenie_o_przetargu_sprzA_tanie_WTBS_zasoby_wA_asne.pdf | 2012-07-27 14:03:37 | 255,1KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | WTBS_SIWZ_na_sprzA_tanie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-27 14:03:37 | 369,3KB | 69 razy |
2 | WTBS_SIWZ_na_sprzA_tanie-zaA_.1.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-27 14:03:59 | 230,8KB | 97 razy |
3 | WTBS_SIWZ_na_sprzA_tanie-zaA_.2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-27 14:04:08 | 270,3KB | 41 razy |
4 | WTBS_SIWZ_na_sprzA_tanie-zaA_.3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-27 14:04:15 | 247,8KB | 58 razy |
5 | WTBS_SIWZ_na_sprzA_tanie-zaA_.4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-27 14:04:23 | 284,0KB | 40 razy |
6 | WTBS_SIWZ_na_sprzA_tanie-zaA_.6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-27 14:04:32 | 185,2KB | 72 razy |
7 | WTBS_SIWZ_umowa_na_sprzatanie-zaA_.5.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-27 14:04:49 | 351,2KB | 252 razy |
8 | WTBS_SIWZ_na_sprzA_tanie-zaA_.7.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-07-27 14:04:57 | 237,6KB | 61 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | ZAPYTANIA_I_ODPOWIEDZI_DO_SWIZ_02.08.2012_R._-_umieszczenie_na_stronie.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-02 15:15:27 | 360,7KB | |
2 | ZAPYTANIA_I_ODPOWIEDZI_DO_SWIZ_02.08.2012_R._-_umieszczenie_na_stronie-zaA_A_czniki.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-08-02 15:15:41 | 205,6KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_WTBS.pdf | 2012-08-21 15:00:51 | 221,3KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 27-07-2012 14:03 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 27-07-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 21-08-2012 15:00 |