[zakończono] Radca Prawny w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze
Radca Prawny
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.11.2021
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Grzegorz Wroński zamieszkały w Redzie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Kandydat spełnił wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz wykazał się wymaganą wiedzą w zakresie obejmowanego stanowiska.
Wejherowo, dnia 15 lipca 2021 roku
Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa
Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa
mgr Arkadiusz Kraszkiewicz
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
Plac Jakuba Wejhera 8
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Radcy Prawnego
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.11.2021
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe prawnicze z uprawnieniami radcowskimi,
-
doświadczenie zawodowe: min. 5 lat pracy zawodowej (w tym 1 rok doświadczenia w jednostkach samorządu terytorialnego),
-
umiejętności zawodowe – umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność,
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
-
osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
Wymagania dodatkowe: brak
-
Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Obsługa prawna Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta Miasta, kierowników Wydziałów, w szczególności Wydziału Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska oraz Wydziału Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych oraz jednostek równorzędnych w strukturze Urzędu (opiniowanie projektów aktów prawnych, opiniowanie umów cywilno-prawnych, zastępstwo sądowo-egzekucyjne, sporządzenie projektów aktów prawnych, decyzji i umów w sprawach prawnie skomplikowanych).
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
-
praca pod presją czasu,
-
praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
-
praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego,
-
praca wymagająca przemieszczania się wewnątrz budynków Urzędu oraz pomiędzy siedziba pracodawcy a siedzibami organów wymiaru sprawiedliwości i innymi.
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
-
kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
-
oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.11.2021 na stanowisko Radca Prawny” do dnia 1 lipca 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w maju 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wejherowo, dnia 17 czerwca 2021 roku
Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa
Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa
mgr Arkadiusz Kraszkiewicz
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Foryś | 17-06-2021 12:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 17-06-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Foryś | 15-07-2021 14:59 |