[Zakończono] Informatyk/Podinspektor do Inspektora w Zespole Informatyków w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
Plac Jakuba Wejhera 8
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
od Informatyka/Podinspektora do Inspektora w Zespole Informatyków
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.16.2.2021
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: średnie o kierunku informatyka lub pokrewne lub wykształcenie wyższe;
- doświadczenie zawodowe: min. 3 lata doświadczenia w zakresie: zarządzania sprzętem informatycznym lub prac instalatorskich branży IT,
- umiejętności zawodowe – umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, właściwe planowanie i organizacja pracy, dyspozycyjność, umiejętność sprawnej organizacji pracy, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres; wiedza techniczna z zakresu IT oraz umiejętności instalatorskie;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku (stanowisko wiąże się z wykonywaniem pracy na wysokości);
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- inne: zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, właściwe planowanie i organizacja pracy, samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres, wiedza techniczna z zakresu IT oraz umiejętności instalatorskie.
- Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe o kierunku/specjalności/profilu – informatyka, zarządzanie sieciami, systemami teleinformatycznymi lub pokrewne;
- Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemu informatycznego urzędu w zakresie sieci informatycznej LAN i WAN, oprogramowania i sprzętu, sprawowanie nadzoru nad sprawnością techniczną i konfiguracją urządzeń infrastruktury teleinformatycznej, administracja stacjami roboczymi i serwerami urzędu, rozwój systemu informatycznego (sieci informatycznej, oprogramowania i sprzętu), administrowanie stronami internetowymi urzędu oraz organizacja pracy w systemach dziedzinowych, EZD, BIP i e-PUAP, obsługa transmisji video on-line obrad Rady Miasta, obsługa sprzętu do elektronicznego przebiegu głosowania, nadzór nad umowami zawieranymi z firmami zewnętrznymi w zakresie działań informatycznych prowadzonych przez urząd, inicjowanie i nadzór przy wprowadzaniu nowych technologii związanych z rozwojem infrastruktury informatycznej oraz zakupem sprzętu komputerowego i oprogramowań, planowanie i analiza zapotrzebowania na infrastrukturę informatyczną dla użytkownika końcowego, nadawanie uprawnień dla użytkowników do systemów informatycznych używanych w Urzędzie Miasta, zakładanie i konfiguracja kont e-mail dla pracowników urzędu i Rady Gminy, zakładanie i konfiguracja kart dostępu oraz systemu dyspozytora kluczy, sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych gromadzonych w urzędzie przed utratą i dostępem osób nieuprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa itp.), pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi systemów, programów oraz sprzętu komputerowego, przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz usuwanie drobnych usterek, układanie okablowania strukturalnego, prace instalatorskie w zakresie IT, serwis sprzętowy drukarek (czyszczenie, wymiana podzespołów) wraz przenoszeniem między budynkami Urzędu, wstępna diagnoza awarii urządzeń
znajdujących się na dachu budynku UM ( wentylatory, anteny, kamery)
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
- praca na wysokości pow. 3 metrów,
- praca pod presją czasu,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
- praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego,
- praca wymagająca przemieszczania się między budynkami Urzędu.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
- kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.16.2.2021 na stanowisko od Informatyka/Podinspektora do Inspektora w Zespole Informatyków” do dnia 7 grudnia 2021 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
W związku ze stanem epidemii konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu – aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w październiku 2021 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wejherowo, dnia 22 listopada 2021 roku
|
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze
od Informatyka/Podinspektora do Inspektora w Zespole Informatyków
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.16.2.2021
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Robert Pastuszko zamieszkały w Wejherowie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pan Robert Pastuszko spełnił wymagania formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.
Wejherowo, dnia 17 grudnia 2021 roku
|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 22-11-2021 11:51 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 22-11-2021 | |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 17-12-2021 16:20 |