[zakończono] Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
Plac Jakuba Wejhera 8
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.3.2023
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: wyższe,
-
wymagany profil (specjalność): brak,
-
doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata pracy w administracji publicznej,
-
obligatoryjne uprawnienia: prawo jazdy kat. B,
-
umiejętności zawodowe: znajomość ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, obsługa komputera,
-
inne: posiadanie samochodu z wykorzystaniem do celów służbowych, umiejętność pracy w zespole, zdolności interpersonalne, komunikatywność, praca pod presją czasu,
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
-
osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
-
Wymagania dodatkowe: brak
-
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań z zakresu ewidencji ludności, w tym: rozpatrywanie podań o zameldowanie lub wymeldowanie, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych, wydawanie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL. Obsługa wyborów do Sejmu i Senatu RP, Parlamentu Europejskiego, samorządowych oraz prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców. Wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem wniosków o wydanie dowodów osobistych oraz wydawaniem dowodów osobistych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wejherowie oraz wykonywanie pracy z mobilną stacją obsługi dowodów osobistych i realizacją czynności służbowych na terenie powiatu wejherowskiego, poza siedzibą Urzędu Miejskiego w Wejherowie. Obsługa biurowa w tym prowadzenie korespondencji, przygotowywanie i przekazywanie danych statystycznych oraz przygotowywanie projektów sprawozdań. Realizacja pozostałych czynności określonych w dokumentach wewnętrznych Urzędu Miejskiego w Wejherowie i zadań zleconych przez Kierownika i Zastępcę Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
-
praca pod presją czasu,
-
kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem,
-
praca wymagająca przemieszczania się w terenie z wykorzystaniem stacji mobilnej oraz wewnątrz budynków Urzędu,
-
prowadzenie samochodu prywatnego do celów służbowych,
-
wyjazdy służbowe na terenie powiatu wejherowskiego,
-
stanowisko narażone na stres,
-
praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
-
praca biurowa - obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego.
-
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
-
kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
-
kserokopię prawa jazdy,
-
oświadczenie kandydata o gotowości korzystania z samochodu prywatnego do celów służbowych na terenie powiatu wejherowskiego,
-
oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
-
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.3.2023 na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Wejherowie” do dnia 5 lipca 2023 roku do godz. 15:30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) - dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu - aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w maju 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wejherowo, dnia 21 czerwca 2023 roku
Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa
Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa
mgr Arkadiusz Kraszkiewicz
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 21-06-2023 14:37 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Weronika Wróblewska | 21-06-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Robert Pastuszko | 20-07-2023 15:37 |