Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[Zakończono] Podinspektor w Wydziale Spraw Lokalowych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

Plac Jakuba Wejhera  8

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektora w Wydziale Spraw Lokalowych

 

ZK.2110.8.2023

 

  1. Wymagania niezbędne:
    1. wykształcenie: wyższe;
    2. wymagany profil (specjalność): administracja, prawo, ekonomia, praca socjalna (ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych lub ukończenie do dnia 31 grudnia 2013 r. studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie);
    3. doświadczenie zawodowe: brak;
    4. umiejętności zawodowe: znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, KPA, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, o dodatkach mieszkaniowych, prawo energetyczne oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw;
    5. inne: umiejętność interpretacji przepisów prawnych, pracy samodzielnej i w zespole, dobrej organizacji pracy, pracy z trudnym klientem, odporność na stres, komunikatywność, wykazywanie własnej inicjatywy, dyskrecja, sumienność i odpowiedzialność;
    6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
    7. osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    8. nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 

  1. Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego przy wykonywaniu podobnych czynności.

 

  1. Główny zakres wykonywanych  zadań na stanowisku:
  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową.
  2. Prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego.
  3. Sporządzanie zestawień w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
  4. Przygotowywanie danych statystycznych w zakresie zadań Wydziału.
  5. Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków budżetowych.
  6. Planowanie wydatków w zakresie gospodarki mieszkaniowej.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. zatrudnienie od dnia 1 lutego 2024 roku,
    2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
    3. praca pod presją czasu,
    4. przeprowadzanie wizji lub wywiadów u mieszkańców,
    5. stanowisko narażone na stres,
    6. praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
    7. praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego,
    8. praca wymagająca przemieszczania się między budynkami Urzędu.

 

  1. Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, adres zamieszkania,
  3. kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.

- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.

W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.

           

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór nr ZK.2110.8.2023 na stanowisko Podinspektora w Wydziale Spraw Lokalowych do dnia 15 grudnia 2023 roku do godz. 14:00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w październiku 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 

Wejherowo, dnia 30 listopada 2023 roku         


                                                   

PREZYDENT MIASTA

WEJHEROWA 

mgr Krzysztof Hildebrandt


URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

 

na wolne stanowisko urzędnicze

 

Podinspektor w Wydziale Spraw Lokalowych

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

ZK.2110.8.2023

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Magdalena Geraszek zamieszkała w Wejherowie.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Pani Magdalena Geraszek spełniła wymagania formalne, posiada kwalifikacje pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.

 

 

 

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

 

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa

mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

 

 

Wejherowo, dnia 10 stycznia 2024 roku

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Robert Pastuszko 30-11-2023 14:41
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Weronika Wróblewska 30-11-2023
Ostatnia aktualizacja: Wojciech Dzieliński 10-01-2024 15:21