[Zakończono] Podinspektor w Wydziale Spraw Lokalowych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
Plac Jakuba Wejhera 8
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektora w Wydziale Spraw Lokalowych
ZK.2110.8.2023
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: wyższe;
- wymagany profil (specjalność): administracja, prawo, ekonomia, praca socjalna (ukończenie studiów wyższych na kierunku praca socjalna lub posiadanie dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych lub ukończenie do dnia 31 grudnia 2013 r. studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie);
- doświadczenie zawodowe: brak;
- umiejętności zawodowe: znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, KPA, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, o dodatkach mieszkaniowych, prawo energetyczne oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw;
- inne: umiejętność interpretacji przepisów prawnych, pracy samodzielnej i w zespole, dobrej organizacji pracy, pracy z trudnym klientem, odporność na stres, komunikatywność, wykazywanie własnej inicjatywy, dyskrecja, sumienność i odpowiedzialność;
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
- osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Wymagania dodatkowe: mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego przy wykonywaniu podobnych czynności.
- Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową.
- Prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o przyznanie dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego.
- Sporządzanie zestawień w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
- Przygotowywanie danych statystycznych w zakresie zadań Wydziału.
- Przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków budżetowych.
- Planowanie wydatków w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
- Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- zatrudnienie od dnia 1 lutego 2024 roku,
- praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),
- praca pod presją czasu,
- przeprowadzanie wizji lub wywiadów u mieszkańców,
- stanowisko narażone na stres,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,
- praca biurowa – obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego,
- praca wymagająca przemieszczania się między budynkami Urzędu.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, adres zamieszkania,
- kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór nr ZK.2110.8.2023 na stanowisko Podinspektora w Wydziale Spraw Lokalowych do dnia 15 grudnia 2023 roku do godz. 14:00. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w październiku 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wejherowo, dnia 30 listopada 2023 roku
PREZYDENT MIASTA
WEJHEROWA
mgr Krzysztof Hildebrandt
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na wolne stanowisko urzędnicze
Podinspektor w Wydziale Spraw Lokalowych
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
ZK.2110.8.2023
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Magdalena Geraszek zamieszkała w Wejherowie.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Pani Magdalena Geraszek spełniła wymagania formalne, posiada kwalifikacje pozwalające na prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków służbowych.
Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa
Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa
mgr Arkadiusz Kraszkiewicz
Wejherowo, dnia 10 stycznia 2024 roku
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Robert Pastuszko | 30-11-2023 14:41 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Weronika Wróblewska | 30-11-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 10-01-2024 15:21 |