Zespół ds. Rady Miasta
Zespół ds. Rady Miasta
Plac Wejhera 8, 84-200 Wejherowo
pokój 15
tel. 58/ 677-70-26
Podlega pod Sekretarza Miasta
Do zadań Zespołu ds. Rady Miasta należy zapewnienie obsługi administracyjnej Rady i jej komisji oraz prowadzenie spraw kancelaryjno -technicznych, a w szczególności:
1.1. przyjmowanie materiałów dotyczących projektów uchwał Rady i jej komisji oraz innych materiałów na posiedzenia i obrady tych organów,
1.2. przechowywanie uchwał podejmowanych przez Radę i ich archiwizowanie,
1.3. przekazywanie korespondencji do i od Rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
1.4. podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z sesjami Rady i posiedzeniami jej komisji,
1.5. przekazywanie w celu publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego uchwał Rady, których publikacja wynika z treści tych uchwał,
1.6. protokołowanie sesji Rady,
1.7. obsługa kancelaryjno-biurowa Rady,
1.8. prowadzenie rej estru uchwał Rady,
1.9. prowadzenie rejestru wniosków, zapytań i interpelacji składanych przez radnych,
1.10. prowadzenie ewidencji korespondencji kierowanej do Rady”.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 08-12-2023 10:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Iwona Piastowska | 08-12-2023 |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 08-12-2023 10:15 |