Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Uchwała Nr Vk/XLVIII/503/2010 Rady Miasta Wejherowa z dnia 29 czerwca 2010 r. w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta Wejherowa, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej i informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury za I półrocze.

Uchwała Nr Vk/XLVIII/503/2010
Rady Miasta Wejherowa

z dnia 29 czerwca 2010 r.

w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu miasta Wejherowa, informacji o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej i informacji o przebiegu wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury za I półrocze 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 266 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz.U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zm.) 


Rada Miasta Wejherowa 
uchwala, co następuje: 
 

§ 1. Informacja o przebiegu wykonania budżetu miasta Wejherowa za I półrocze powinna zawierać: 

1. Część opisową obejmującą opis realizacji wykonania budżetu w zakresie wydatków w pełnej 

szczegółowości klasyfikacji budżetowej. 

2. Zestawienia obejmujące realizację: 

a) dochodów budżetu w działach klasyfikacji budżetowej według ich źródeł, z wyodrębnieniem dochodów 

bieżących i majątkowych, 

b) wydatków budżetu w działach i rozdziałach klasyfikacji budżetowej, z wyodrębnieniem: 

1) wydatków bieżących, w tym w szczególności: 

- wydatków jednostek budżetowych z podziałem na wynagrodzenia i składki od nich naliczane, 

- wydatki jednostek budżetowych związane z realizacją ich statutowych zadań, 

- dotacji na zadania bieżące, 

- świadczeń na rzecz osób fizycznych, 

- wydatków na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3, 

- wydatków na obsługę długu jednostki samorządu terytorialnego, 

- wypłat z tytułu poręczeń i gwarancji udzielonych przez jednostkę samorządu terytorialnego przypadających 

do spłaty w danym roku kalendarzowym; 

2) wydatków majątkowych, w tym w szczególności: 

- inwestycji i zakupów inwestycyjnych, 

- wydatków na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 i 3, 

- zakupu i objęcia akcji i udziałów oraz wniesienia wkładów do spółek prawa handlowego. 

3. Tabelaryczne zestawienie przychodów i rozchodów budżetu. 

4. Tabelaryczne zestawienie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji 

rządowej i innych zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami. 

5. Zestawienie dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań realizowanych w drodze umów lub 

porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego. 

6. Zestawienie dochodów własnych i wydatków nimi finansowanych. 

7. Zestawienie przychodów i kosztów zakładów budżetowych. 

8. Zestawienie dotacji udzielonych z budżetu z wyodrębnieniem dotacji przedmiotowych, podmiotowych 

i celowych w podziale na: 

a) dotacje dla jednostek sektora finansów publicznych, 

b) dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych. 

§ 2. Informacja o przebiegu wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za I półrocze 

powinna zawierać zestawienie tabelaryczne obejmujące przychody, koszty, stan należności i zobowiązań 

(w tym wymagalnych). 

§ 3. Informacja o kształtowaniu się wieloletniej prognozy finansowej za I półrocze danego roku powinna 

zawierać: 

1. Zestawienie tabelaryczne obejmujące jej realizację, sporządzone w szczegółowości wynikającej z uchwały 

w sprawie wieloletniej prognozy finansowej. 

2. Objaśnienia w formie opisu realizacji kształtowania się wieloletniej prognozy finansowej. 

3. Informację o przebiegu realizacji przedsięwzięć, o których mowa w art. 226 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 

2009 roku o finansach publicznych - w formie zbiorczego zestawienia tabelarycznego następujących grup 

przedsięwzięć: 

a) przedsięwzięcia, o których mowa w art. 226 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach 

publicznych - z podziałem na bieżące i majątkowe, 

b) umowy, o których mowa w art. 226 ust. 4 pkt 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, 

c) wieloletnie poręczenia i gwarancje, o których mowa w art. 226 ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. 

o finansach publicznych. 

§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Wejherowa. 

§ 5. Traci moc uchwała Nr Vk/III/25/2006 Rady Miasta Wejherowa z dnia 19 grudnia 2006 roku w sprawie 

określenia zakresu i formy informacji Prezydenta Miasta o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze. 

§ 6. Uchwała obowiązuje z dniem podjęcia, z tym że § 3 ma zastosowanie do informacji za I półrocze 

począwszy od roku budżetowego 2011. 

 

 

Przewodniczący Rady Miasta Wejherowa 

Piotr Bochiński

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 06-07-2010 09:20
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 06-07-2010
Ostatnia aktualizacja: - 06-07-2010 09:20