Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[ Zakończono ] PREZYDENT MIASTA WEJHEROWA OGŁASZA NABÓR Nr 13/2015 NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE Podinspektora ds. dowodów osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

PREZYDENT MIASTA WEJHEROWA

OGŁASZA NABÓR Nr 13/2015

NA WOLNE  STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektora ds. dowodów osobistych w Wydziale Spraw Obywatelskich

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie - wyższe ,
  • wymagany profil (specjalność)  - administracja, zarządzanie,
  • doświadczenie zawodowe -  min. 2 lata  pracy  w  administracji samorządowej,
  • obligatoryjne uprawnienia – nie wymaga się,
  • umiejętności zawodowe – umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość ustawy  o samorządzie gminnym,, ustawy o ewidencji ludności, dowodach osobistych, ustawy o  opłacie skarbowej, znajomość KPA,
  • pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
  • osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność  do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  1. Inne umiejętności:

 umiejętność sprawnej organizacji pracy, odporność na stres,  umiejętność pracy w zespole, zdolności  interpersonalne.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w tut.  Urzędzie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji

        zawodowej i społecznej oraz  zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż  6 %.

  1. Zadania  na stanowisku :

prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i unieważnieniem dowodów osobistych, zakładanie kopert dowodowych i ich archiwizacja, wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich.

5.  Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

    d)   oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie

          dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),

e)   kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

f)   kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej

ul. 12 Marca 195 lub pocztą   na adres Urzędu : 84-200 Wejherowo, Plac Jakuba Wejhera 8 w zamkniętej kopercie   z dopiskiem na kopercie „ Nabór na stanowisko  Podinspektora  w WSO”  do dnia 07 grudnia 2015 roku.

                Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie  3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane. Informacja o wyniku naboru  będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip. wejherowo. pl / oraz na tablicach informacyjnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: Plac Jakuba Wejhera 8 i  ul. 12 Marca195.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, szczegółowe CV  powinny być  podpisane i  opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z  Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku Nr 101, poz. 926) z późniejszymi zmianami.

 

 

Wejherowo, dnia 29 Grudzień  2015 roku


 

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

 

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

PODINSPEKTORA  w Wydziale Spraw Obywatelskich

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww.  wolne stanowisko urzędnicze została wybrana Pani

Emilia GUSTOWSKA

zamieszkała w  Sopieszynie.

Uzasadnienie : Pani Emilia GUSTOWSKA  uzyskała największą liczbę punktów, spełnia wymogi formalne, posiada kwalifikacje i doświadczenie  w administracji samorządowej pozwalające na prawidłowe wykonanie powierzonych obowiązków służbowych.

                                                                                                                                

Prezydent Miasta Wejherowa

    Krzysztof  Hildebrandt

                                                          

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 25-11-2015 15:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 25-11-2015
Ostatnia aktualizacja: Marcin Trembowski 29-12-2015 12:37