217/2010 15 listopad 2010
ZARZĄDZENIE NR 217/2010
Prezydenta Miasta Wejherowa
z dnia 15 listopada 2010 r.
w sprawie powołania koordynatora ds. wdrożenia aplikacji ZMOKU (Zintegrowanego Modułu Obsługi Końcowego Użytkownika)
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
Na podstawie porozumienie z dnia 05 listopada 2010 roku zwartego pomiędzy Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji i Gminą Miasta Wejherowa, w sprawie przekazania do użytkowania sprzętu i aplikacji teleinformatycznychw ramach realizacji projektu indywidualnego pl.ID –„Polska ID karta”
Prezydent Miasta Wejherowa
zarządza, co następuje:
§ 1.
Wyznaczam Pana Roberta Pienczk na Koordynatora ds. wdrożenia aplikacji ZMOKU w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.
§ 2.
Do zadań koordynatora należy:
- Koordynacja przedsięwzięć realizowanych w ramach wdrożenia aplikacji ZMOKU w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
- Kontakty z Wykonawcą aplikacji ZMOKU
- Poświadczenie odbioru i wdrożenia aplikacji ZMOKU.
- Sporządzenie wykazu urzędników przewidzianych do szkolenia w zakresie obsługi aplikacji ZMOKU
- Poświadczenie odbioru i wdrożenia aplikacji ZMOKU.
§ 3.
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia sprawuje Sekretarz Miasta Wejherowa.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 15-12-2010 12:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 15-12-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | - | 15-12-2010 12:21 |