"Jak załatwić sprawę"
Dział "e~boi"- Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta, ma na celu wyjasnienie mieszkańcom procedur postępowania w sprawie załatwianej w Urzędzie Miejskim. Informuje, jakie sprawy, w jakim terminie i w jaki sposób są załatwiane w poszczególnych wydziałach, a także usprawnia realizację tychże spraw, gdyż umożliwia ściągniecie ze strony potrzebnego formularza i wypełnienia go w zaciszu domowym.
Informacja w wersji podstawowej podaje:
- jakie są wymagane dokumenty w sprawie
- czy są opłaty i w jakiej wysokości
- jaki jest termin i sposób załatwienia sprawy
- jaka jest podstawa prawna wydawania decyzji w sprawie.
Część usług wykonywanych przez Urząd zostało uregulowanych w formie Kart Usług. Karta usług jest zwięzłym opisem sposobu i trybu załatwiania zadania realizowanego przez dany wydział/komórkę organizacyjną Urzędu. Każda karta zawiera takie informacje, jak:
- nazwa zadania
- dane wydziału realizującego zadanie
- wymagane dokumenty
- podstawę prawną
- opłaty
- termin załatwienia sprawy
- sposób załatwienia sprawy
- tryb odwoławczy
Prócz opisu procedur dział zawiera także podstawowe formularze, wnioski i druki (do ściągnięcia), opublikowane w plikach PDF.
Karty Usług zostały wprowadzone w Urzędzie Miejskim Wejherowa zarządzeniem Prezydenta Miasta w ramach realizacji programu "Przejrzysta Polska", do którego Wejherowo przystąpiło w roku 2005. Karty te są opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej miasta Wejherowa pod zakładką
Przesyłka przekazywana za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ( ePUAP) podpisana jest elektronicznie. Aby wyodrębnić pismo podpisane elektronicznie należy postąpić zgodnie z instrukcją.<LINK>
Zachęcamy też do korzystania z portalu obywatel.gov.pl
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Wojciech Dzieliński | 01-02-2010 11:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 01-02-2010 | |
Ostatnia aktualizacja: | Wojciech Dzieliński | 14-08-2017 11:22 |