Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[Zakończono] Podinspektor ds. elektrycznych (w wymiarze 1/2 etatu) w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

 

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU Nr 4/C/2020

na wolne stanowisko urzędnicze

Podinspektora ds. elektrycznych (w wymiarze ½ etatu)

w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru Nr 4/C/2020 na wolne stanowisko Podinspektora ds. elektrycznych w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie nie wybrano kandydata do zatrudnienia, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta pracy.

Komisja postanowiła o ponowieniu ogłoszenia.

 

Wejherowo, dnia 9 kwietnia 2020 roku

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Sekretarz Miasta Wejherowa

 

dr Bogusław Suwara

 


URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

OGŁASZA NABÓR Nr 4/C/2020

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektora ds. elektrycznych (w wymiarze ½ etatu) w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

  1. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie: wyższe lub średnie,

  2. wymagany profil (specjalność): elektroenergetyka lub elektromechanika lub elektroautomatyka,

  3. doświadczenie zawodowe:

    • przy wykształceniu wyższym min. 1 rok pracy w branży elektroenergetycznej,

    • przy wykształceniu średnim min. 3 lata pracy w branży elektroenergetycznej,

  4. obligatoryjne uprawnienia – nie są wymagane,

  5. umiejętności zawodowe – samodzielne nadzorowanie powierzonych zadań, znajomość prawa energetycznego, umiejętność kosztorysowania i rozliczania zadań.

  6. osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  8. Inne – umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.

  9. Mile widziana osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności.

 

  1. Wymagania dodatkowe: brak

 

  1. Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku: nadzór i rozliczanie dostawy energii i oświetlenia w Gminie, nadzór nad eksploatacją oświetlenia w Gminie, przygotowywanie zadań komunalnych branży elektroenergetycznej, opiniowanie dok. w w/w zakresie, pełnienie nadzoru nad robotami elektroenergetycznymi, koordynacja zadań, rozliczanie prowadzonych zadań, sporządzanie sprawozdań, przygotowywanie danych do SIWZ.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca pod presją czasu,

  • kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,

  • praca na stanowisku może wiązać się z wykonywaniem czynności kontrolnych na terenie Miasta.

 

  1. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,

  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

  3. kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),

  4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,

  5. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,

  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  7. oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.

- Etap I : analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór Nr 4/C/2020 na stanowisko Podinspektora ds. elektrycznych (½ etatu) w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie” do dnia 3 kwietnia 2020 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicach informacyjnych w Miejskim w Wejherowie: Plac Jakuba Wejhera 8 i ul. 12 Marca 195.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w lutym 2020 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 

 

Wejherowo, dnia 20 marca 2020 roku

 

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

Sekretarz Miasta Wejherowa

dr Bogusław Suwara

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Tomasz Foryś 20-03-2020 15:13
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 20-03-2020
Ostatnia aktualizacja: Tomasz Foryś 10-04-2020 15:11