[Zakończono] Specjalista/Inspektor w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU Nr 5/V/2019-2020
na wolne stanowisko urzędnicze
Specjalisty/Inspektora
w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie.
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru Nr 5/V/2019-2020 na wolne stanowisko Specjalisty/Inspektora w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie nie wybrano kandydata do zatrudnienia, ponieważ nie wpłynęła żadna oferta pracy.
Komisja postanowiła o ponowieniu ogłoszenia.
Wejherowo, dnia 9 kwietnia 2020 roku
Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa
Sekretarz Miasta Wejherowa
dr Bogusław Suwara
URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE
OGŁASZA NABÓR Nr 5/V/2019-2020
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Specjalisty/Inspektora
w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
w Urzędzie Miejskim w Wejherowie
-
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne,
-
wymagany profil (specjalność): sanitarna,
-
doświadczenie zawodowe: min. 3 lata pracy w zakresie posiadanej specjalności,
-
obligatoryjne uprawnienia – budowlane w branży sanitarnej bez ograniczeń,
-
umiejętności zawodowe – umiejętność samodzielnego prowadzenia i koordynowania zadań w zakresie branży sanitarnej,
-
osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
-
inne – umiejętność sprawnej organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole.
-
Wymagania dodatkowe: brak
-
Główny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej w tym koordynacja umów na roboty budowlane; pełnieni kontroli zrealizowanych inwestycji w okresie gwarancyjnym; nadzorowanie i koordynowanie prac projektowych planowanych inwestycji w szczególności w branży sanitarnej; wydawanie warunków technicznych, uzgadnianie dokumentacji projektowej; weryfikacja operatów wodnoprawnych; prowadzenie bieżącej kontroli technicznej kanalizacji deszczowej rowów przydrożnych; przygotowywanie danych do SIWZ oraz szczegółowych opisów przedmiotów zamówienia dot. przetargów na dokumentację projektową i na roboty budowlane; planowanie budżetu, rozliczanie sprawozdania; uczestnictwo w pracach komisji przetargowych; oraz inne niezbędne czynności związane z praca Wydziału.
-
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
-
kontakt telefoniczny z klientami Urzędu,
-
praca na stanowisku może wiązać się z wykonywaniem czynności kontrolnych na terenie Miasta
-
praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
-
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
-
kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
-
oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.
- Etap I : analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do etapu drugiego naboru,
- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór Nr 5/V/2019-2020 na stanowisko Specjalisty/Inspektora w Wydziale Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Urzędzie Miejskim w Wejherowie” do dnia 8 kwietnia 2020 roku do godz. 15.30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) – dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicach informacyjnych w Miejskim w Wejherowie: Plac Jakuba Wejhera 8 i ul. 12 Marca 195.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w lutym 2020 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.
Wejherowo, dnia 24 marca 2020 roku
Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa
Sekretarz Miasta Wejherowa
dr Bogusław Suwara
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Tomasz Foryś | 24-03-2020 15:36 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 24-03-2020 | |
Ostatnia aktualizacja: | Tomasz Foryś | 10-04-2020 15:16 |