Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Gmina Miasta Wejherowa
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

[zakończono] Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

 

URZĄD MIEJSKI W WEJHEROWIE

 

Plac Jakuba Wejhera 8

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

Podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich

w Urzędzie Miejskim w Wejherowie

ZK.2110.3.2023

 

  1. Wymagania niezbędne:

    1. wykształcenie: wyższe,

    2. wymagany profil (specjalność): brak,

    3. doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata pracy w administracji publicznej,

    4. obligatoryjne uprawnienia: prawo jazdy kat. B,

    5. umiejętności zawodowe: znajomość ustawy o ewidencji ludności, ustawy o dowodach osobistych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, obsługa komputera,

    6. inne: posiadanie samochodu z wykorzystaniem do celów służbowych, umiejętność pracy w zespole, zdolności interpersonalne, komunikatywność, praca pod presją czasu,

    7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,

    8. osoba nie będąca skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    9. nieposzlakowana opinia, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 

  1. Wymagania dodatkowe: brak

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Realizacja zadań z zakresu ewidencji ludności, w tym: rozpatrywanie podań o zameldowanie lub wymeldowanie, prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowanie projektów decyzji administracyjnych, wydawanie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców i rejestru PESEL. Obsługa wyborów do Sejmu i Senatu RP, Parlamentu Europejskiego, samorządowych oraz prowadzenie i aktualizacja rejestru wyborców. Wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem wniosków o wydanie dowodów osobistych oraz wydawaniem dowodów osobistych w siedzibie Urzędu Miejskiego w Wejherowie oraz wykonywanie pracy z mobilną stacją obsługi dowodów osobistych i realizacją czynności służbowych na terenie powiatu wejherowskiego, poza siedzibą Urzędu Miejskiego w Wejherowie. Obsługa biurowa w tym prowadzenie korespondencji, przygotowywanie i przekazywanie danych statystycznych oraz przygotowywanie projektów sprawozdań. Realizacja pozostałych czynności określonych w dokumentach wewnętrznych Urzędu Miejskiego w Wejherowie i zadań zleconych przez Kierownika i Zastępcę Kierownika Wydziału Spraw Obywatelskich

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    1. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (1 etat),

    2. praca pod presją czasu,

    3. kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem,

    4. praca wymagająca przemieszczania się w terenie z wykorzystaniem stacji mobilnej oraz wewnątrz budynków Urzędu,

    5. prowadzenie samochodu prywatnego do celów służbowych,

    6. wyjazdy służbowe na terenie powiatu wejherowskiego,

    7. stanowisko narażone na stres,

    8. praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin,

    9. praca biurowa - obciążenie układu mięśniowo-szkieletowego.

 

 

 

 

  1. Wymagane dokumenty:

    1. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,

    2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie lub CV zawierające: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia,

    3. kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie i staż pracy (w przypadku pozostawania w stosunku pracy np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia),

    4. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,

    5. kserokopię prawa jazdy,

    6. oświadczenie kandydata o gotowości korzystania z samochodu prywatnego do celów służbowych na terenie powiatu wejherowskiego,

    7. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,

    8. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

    9. oświadczenie kandydata o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

 

Proces naboru kandydatów składa się z dwóch etapów.

- Etap I: analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu naboru,

- Etap II: rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami, podczas której sprawdzeniu podlegać będą w szczególności: doświadczenie zawodowe oraz wiedza merytoryczna na tym stanowisku.

W uzasadnionych przypadkach Komisja może przeprowadzić selekcję jedynie na podstawie przedstawionych dokumentów przez kandydatów, odstępując od przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Kancelarii Ogólnej ul. 12 Marca 195 lub pocztą na adres Urzędu: 84-200 Wejherowo, ul. 12 Marca 195 w zamkniętej kopercie z dopiskiem na kopercie „Nabór ZK.2110.3.2023 na stanowisko: Podinspektor w Wydziale Spraw Obywatelskich w Urzędzie Miejskim w Wejherowie” do dnia 5 lipca 2023 roku do godz. 15:30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Oferty mogą też być składane drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (https://epuap.gov.pl/) - dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub wysłane za pomocą profilu zaufanego.

 

W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego konieczne jest sprawdzenie aktualnych możliwości składania pism osobiście w siedzibie Urzędu - aktualna informacja dostępna na stronie www.wejherowo.pl.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W okresie 3 tygodni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.wejherowo.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Wejherowie: ul. 12 Marca 195.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Wejherowie w maju 2023 r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie powyżej 6%.

 

Wejherowo, dnia 21 czerwca 2023 roku

Z up. Prezydenta Miasta Wejherowa

 

Z-ca Prezydenta Miasta Wejherowa

mgr Arkadiusz Kraszkiewicz

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Wojciech Dzieliński 21-06-2023 14:37
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Weronika Wróblewska 21-06-2023
Ostatnia aktualizacja: Wojciech Dzieliński 21-06-2023 14:38